Recenze (21)
S láskou Vincent (2017)
Musela být dřina tohle zanimovat!! Jako bych byl uprostřed jeho obrazů, skvělé dílo...
Na nože (2019)
Pohodovka, krimi/thriller/komedie jak má být a která se dá vidět vícekrát... A to nas**t, nas**t, nas**t ! To je krása, vidět ty ksichty...
Za zvuků hudby (1965)
Můj nejoblíbenější muzikál. Tuti.
1984 (1984)
1984 ? Možná 2024... nebo 2034... Ale hlavně jeden z mála filmů, které mohou směle sekundovat literární předloze. Palec nahoru Michael Radford!!
Volyň (2016)
Jo jo, náckové jsou leckde... Fajn, že se to Poláci nebojí natočit!!
Sovětská bouře: 2. světová válka na východě (2010) (seriál)
Skvělý seriál! Historické i hrané záběry, faktografie, kartografické znázornění a hlavně nezaujatý popis nejvýznamnějších událostí na východní frontě... Spousta nepříliš známých i zcela neznámých faktů a informací... Hlavně Blokáda Leningradu mě fakt dostala... Nebýt Rusů a jejich nezlomné vůli... Tohle nikdo z historie nevymaže, ani kdyby se rozkrájel...
Happy End (1967)
Skvělý počin, něco takového Holyvůd nikdy nedá :-)
...a jitra jsou zde tichá (1972)
Jo. TOHLE je protiválečná klasika... Super.
Privilegium (2022)
Tak tohle jsem zkrečoval po 10 minutách. Výplod chorýho mozku, další důkaz úpadku filmařské branže. Nestojí za víc slov.
Dalších 365 dní (2022)
Totální s****a .... Takhle to vypadá, když něco stáhnu jen podle názvu bez přečtení recenzí. Pět minut stačilo... Co to ti Poláci točí, to je úchylárna...