Oblíbené filmy (10)
Kniha přežití (2010)
Každý má právo na nějaký ten svůj úlet a u mě je to právě tento postapokalyptický film. Vzhledem k tomu, že mojí nejoblíbenější počítačovou hrou je série Fallout, tak jsem byl zvědav, jak se bude film od hry lišit. A někdy jsem si vážně připadal, jako bych Eliho řídil já doma u počítače. Pouť hlavního hrdiny skrz zbytky světa, který nese pravděpodobně poslední výtisk Bible někam na západní pobřeží USA a přitom potkává kladné a záporné hrdiny, bojuje a zase putuje mi bohatě stačila. Nemůžu jinak než 5 hvězd.
Klub rváčů (1999)
Pro mě je to tak kultovní film, že jsem chtěl tento film vynést mým komentářem až do nebes, ale musím ctít 1. a 2. pravidlo klubu rváčů.
Hanebný pancharti (2009)
Potvrzení toho, že Tarantino je můj nejoblíbenější filmový režisér. Vůbec mi nevadilo, že historie dostala doslova na frak a odlišila se snad ve všem od skutečnosti. Skupina židovských vojáků v čele s vynikajícím Bradem Pittem (Aldo Raine) která masakruje německé důstojníky a vlastně všechny německé vojáky, mě bavila jako snad ještě nikdo. Klidně bych se na ně vydržel dívat další 2 hodiny.
Prokletý ostrov (2010)
Chvílemi jsem vůbec nevěděl, co je skutečnost a co ne. Hned jak film skončil, jsem si ho se vším pustil ještě jednou a už jsem jenom sledoval jak do sebe všechno od začátku až do konce zapadá. Nádherná podívaná. Leo přesvědčil, že je dobrý herec.
Truman Show (1998)
s Jimem Carreyem jsem viděl už dost komedií a i přes všechny hlášky ve filmech jako Lhář lhář, Maska, nebo Já, mé druhé já a Irena jasně vítězí tenhle film, i když bych si možná na žádnou hlášku hned tak nevzpomněl. Perfektní zpracování a herecké výkony (mj. Ed Harris) vyneslo tento film do mé top 10. Myslím si, že skoro každý z nás zapřemýšlel jaké by to bylo být v kůží Trumana a každý kdo žije všední rutinní život v té kůži možná i je. SPOILER: Závěrečná scéna kdy Jim vchází do dveří a lidé u televizí to sledují a fandí byla pěkně srdceryvná a utkvěla mi v paměti.
Warrior (2011)
Dámy a pánové, mě se to líbilo a co víc, mě se to moc líbilo. Musim se přiznat, že jsem neuhodl jak to skončí i když to samozřejmě byla jedna z možností. Hudba naprosto parádní, zvlášť (Beethoven - Ode to joy) Možná bych uvítal i více seznámení s ostatními bojovníky turnaje, ale to je jen malá kapka "nedokonalosti" v moři pro mě překvapivě výborného filmu. Musim pochválit scénáristy a Toma Hardyho za postavu Tommyho. Perfektně napsaná a perfektně zahraná. Všem doporučuju.
Schindlerův seznam (1993)
Nedotknutelní (2011)
Chappie (2015)
Pro mě teda obrovské překvapení, někdo může namítat, pozor spoiler!!! Jak nemůže robot, který už umí převést nervový systém člověka do počítače a potom ho vložit do těla robota nevědět, že když hodí hvězdici po někom, že ho neuspí, ale zabije, to je podle mě jednoduchý, Chappie je vlastně stejný jako malé dítě a co dělá malé dítě? Důvěřuje rodičům a když mu "táta" řekne že to tak je, tak to tak prostě asi bude, všechno ostatní si potom přečetl na internetu, tak se to naučil a neměl čas na to aby hledal jestli náhodou hvězdicí nebo nožem někoho nezabije. Takže já jsem byl u sledování filmu nadmíru spokojen.