Oblíbené seriály (10)
Sherlock (2010)
Silný seriál po všetkých stránkach. 1 séria 4/5*, 2 séria 5* a na príchod tretej sa neviem dočkať.
Dexter (2006)
Perníkový táta (2008)
Hrdinové (2006)
Dva a půl chlapa (2003)
Naruto: Šippúden (2007)
Bleach (2004)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Ja sa zdržím dlhšieho komentára ale zároveň chápem, že je veľa čo povedať k tejto anime. Dokonalý príbeh, zápletky a charaktery postáv ma oslovili 5*.