Recenze (101)
Baraka - Odysea země (1992)
Film je síce vyše 20 rokov starý, ale je to úplná pastva pre oči.
Batman: Návrat Temného rytíře, část 2. (2013)
Neviem, prečo všetci záporáci neustále držia v rukách strelné zbrane, keď s nimi netrafia ani slona na dva metre. Ja viem, je to iba komiks... Nič geniálne. Ale zábava to bola. Za Jokera palec hore.
Birdman (2014)
Kamera a dialógy boli výborné. Prvá polovica super.
Brexit (2019) (TV film)
Trend je očividný. Online reklama sa prejavila aj na Slovensku: "Čaputová investovala do propagácie na internete okolo 250-tisíc eur, do bilbordov iba 124-tisíc. Pre porovnanie, súčasný prezident Andrej Kiska minul na bilbordy v predošlých voľbách 487-tisíc eur a do online reklamy dal 63-tisíc." - https://transparency.blog.sme.sk/c/506076/na-volbach-hlavy-statu-zarobili-najviac-kmotrik-kasper-a-zuckerberg.html
Cesta na Jižní pól (2012) (TV film)
Po dôkladnom zvážení kladov a záporov nemám, čo by som vytkol. Úžasné vtiahnutie do deja, má to príbeh, autenticitu... a má to Aleksandra Gammeho! :D
Coco (2017)
Nebolo to zlé, a pod 3D okuliarmi som sa, priznávam, nechal aj citovo podojiť, ale celkovo vzato...
Čápi s mákem (2010) (pořad)
"Já ty bílé omáčky nemůžu jíst." Dolly Buster
Deník Bridget Jonesové (2001)
Príjemné, s niekoľkými nezabudnuteľnými momentami.
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Tak toto som vôbec nepochopil. Rovnako, ako som kedysi nepochopil Shining.