Recenze (695)
Boj o koláč (2015) (pořad)
Naprosto jsem to nepobral
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009) (seriál)
Dějově promakaný scifi seriál o tom, jak se budeme chovat, když známe kousek z budoucnosti. Seriálu jde vytknout jen ten konec, co si otevíral cestičku k další sérii, která ale nepřichází, takže se divákovi nedostane prakticky žádného rozhřešení. Skoro bych to nazval nasíracím okamžikem. No nic, přčtu si předlohu, prý je to fajn počteníčko.
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Fajn to začínalo, jenže to postupně vygradovalo na slušnej paskvil plnej nesmyslů. Škoda.
Kouzelná romance (2007)
V životě by mě nenapadlo, že budu tento žánr hodnotit někdy plným počtem bodů. Ale prostě tam bylo všechno, od humoru po odlehčenou romantiku a k tomu předštědrovečernímu večeru se to prostě do té záplavy klasických pohádek hodilo.
Vinaři (2014) (seriál)
Po prvním dílu bych tomu asi ještě jednu nebo dvě hvězdy za snahu dal. Ikdyž křečovitá Kostková, šílené nářečí, zesměšněná PČR a vpodstatě neuvěřitelné dějové zápletky typu dávný spor z hasičské soutěže, jsou opravdu těžkým kalibrem. Po druhém dle jsem se musel podívat pravdě do očí, že je to blbší a blbší a že sledování je mrhání časem...
Revoluce (2012) (seriál)
Asi to dosleduju jen proto, abych zjistil, jak je možný, že se fyzika najednou začala chovat jinak...
Defiance (2013) (seriál)
Tento seriál jsem kdysi odložil hned po pilotu, nebyla to zas taková pecka a watchlist byl přecpán lepšími seriály. Po odvysílání poslední série a ukončení seriálu jsem ho konečně vtal na milost a víceméně nelituji. Země se nachází v nedobré situaci, planeta prošla různými průšvihy, kolem ní je spousta smetí z emzáckých plavidel, po zemi si courá několik mimozemských a robotických ras. Seriál sleduje městečko Defiance, kde se řeší jak se bránit okolí a přežít, jak docílit rozumného soužití lidí a emzáků. Není to zlé, vztahy, napětí, semtam i trocha humoru. Bohužel se na rohraní druhé a třetí série rozloučí několik postav, úroveň třetí řady tím trochu strádá, ale konec je fakt konec, což je fajn. Co se herců týče, tak - asi až na šerifa - ženská část silně převyšuje tu mužskou po všech stránkách. Bohužel se na Amandu, Stahmu, Berlin, Kanyu nebo třeba Christie jejich mužské protějšky absolutně nelepí a víceméně jim jen šedě sekundují. A nemohu nevyzdvihnout geniálně sarkastickou doktorku, která je prostě boží a klidně mohla mít nějaký paralelní sitcom.
Jericho (2006) (seriál)
Po pilotu to vypadá na fajn katastrofickou oddychovku, zatím průměr.
Carrie (2013)
Co všichni máte? Origoš jsem neviděl, ale knihu jsem četl (na Kinga naprosto neuvěřitelných 170 stran, asi ještě tehdy nebyl tak užvaněnej) a atmošku knihy to celkem má, Chloe rozhodně zlá není a Moorová je dokonale ujetá.
ReGenesis (2004) (seriál)
V polovině první série musím konstatovat, že mě to bavím méně a méně...