Spinosaurus

Spinosaurus

Jan Vocel

Česko
mám patent na rozum

homepage

56 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 6 10 15 19
    • 3.1.2020  10:32
    Talk show Jiřího Ovčáčka (TV pořad) (2019)
    odpad!

    Jediný filmový profil na ČSFD, kde celkové hodnocení uživatelů je zároveň komentářem.

    • 1.1.2020  14:07

    Jelikož stále nepatřím mezi ty šťastlivce, kteří si s Márou Prchalem poklábosili a tím změnili názor na strejdu Andreje, nelze hodnotit jinak. Projev Marka Prchala 2/10, výkon přednášejícího ruského agenta Radka Vondráčka 0/10.

    • 1.1.2020  14:03

    Postavit politického dinosaura na Nový rok před kameru byl ten nejhorší nápad v truchlivé historii špatných nápadů. Chybělo tam jen zakončení: "Dr. Grant, my dear Dr. Sattler, welcome to Jurassic Park!"

    • 26.12.2019  14:44

    Prezident Miloš Zeman promluvil jako každý rok ke svým voličům - komunistům, rasistům, posluchačům Ortelu a divákům Babovřesek.

    • 19.12.2019  07:59

    Vy zkorumpovaní recenzenti! Jen tomu dávejte vysoká hodnocení podle notiček filmových distributorů. Pravdu ale tentokrát neumlčíte! Modrá zóna tě očekává, Star Wars. // Rian Johnson v Last Jedi naplival fanouškům Star Wars do obličeje. Vysvětlil to tak, že jeho film je v něčem nový, inovativní. Ani v jednom neměl pravdu, protože se jednalo o stejnou, ne-li ještě větší vykrádačku původních filmů a marketingově-politickou propagandu. To vše zabaleno v hávu scénáristického neumětelství. Za této situace tak bylo téměř nemožné natočit horší film. O to větší byl pro mě šok, že ono to opravdu horší JE! Předchozí film byl sice ve všech směrech špatný, ale byl tam cítit nějaký záměr režiséra, byť byl zrůdný. Tady už nezbylo vůbec nic, vlastně bych na první dobrou ani nepoznal, že to točil Jar Jar Abrams, kterého jsem ještě donedávna považoval za kvalitního režiséra. Ale to skončilo. Tvůrci se snažili tak zavděčit fanouškům, že opravdu vyhodili na stůl všechny žolíky z rukávu. Bohužel si neuvědomili, že jejich ALL IN nemá žádnou reálnou hodnotu, protože zkáza světa Star Wars už byla předchozím dílem dokonána. Scénář, jeho logika a celkové příběhové ukotvení je v tomto filmu tak hloupé a absurdní, že tentokrát to bez spoilerů nepůjde. // MRTVÝ PROMLUVIL! 😀 Kdesi v nejchladnějším místě vesmíru postavil přeživší/naklonovaný/whatever Palpatine za 20 let asi 10 000 armádu hvězdných křižníků (ty však stojí na místě a nemohou se pohnout). Základní kotva příběhu a už pořádný průser! Kdo je tam postavil? Co tam ty lidské posádky 20 let dělaly? Kam chodily do školy, kde probíhal armádní výcvik? Kam létali ti lidé na dovolenou? Kam chodili za děvkama? To tam opravdu 20 let všichni čuměli do zdi a čekali na Palpatinův povel? Přesně tohle je základní rozdíl mezi Georgem Lucasem a Darth Disneym. Těch 6 filmů prostě mělo funkční svět. Každý rychle pochopil, jak různé instituce fungují a jaký má onen svět zákony. Ale pojďme dál. Palpatine se nachází přišpendlený v nějaké chladné jeskyni. Její jediný důvod ve filmu je ten, že vypadá děsivě, takže Palpatine může tu a tam udělat na diváka bububu. Pochopili tvůrci, že Palpatine je člověk? Proč by v takové zatuchlé jeskyni přebýval? Aby mu mohla nastydnout prostata? Proč kurva nebyl normálně v nějaké obyčejné komnatě, nebo lékařském zařízení? Místo Palpatina tady tak máme Voldermorta, který už neintrikuje, ale zato více křičí a touží zničit celou galaxii. Čemu by pak vládl netuším. A ještě jedna lahůdka. Snoke byl stvořen Palpatinem, nebo to byl nepovedený klon Palpatina samotného (opět nevysvětleno). A pamatují si tvůrci, že Snoke vydal v Last Jedi jasný příkaz zabít Rey? Tak proč nyní je zase všechno naopak a Palpatine chce, aby se Rey stala jeho nástupkyní? // A teď pozor, Palpatine vyšle do galaxie vzkaz, že během několika hodin rozdrtí všechny rebely. Proč to kurva udělal? Vždyť stačilo promluvit do hlavy Kylo Renovi, aby za ním přiletěl. Proč upozornil na svůj plán celou galaxii? Aby ho mohla porazit? // Děla hvězdy smrti umístěné na všech křižnících, no to už byla úplná scénáristická bezmoc. Prostě spláchli do hajzlu veškerý origin Hvězdy smrti, cyber crystaly atd. // Pamatujete, jak se na Dagobah Lukovi utopil X-wing a když ho Yoda pracně vyzvedl, tak byl skoro nefunkční, musel ho tam ještě seřídit šroubovákem atd.? Tak u ostrova, kde v Last Jedi pobýval Luke, asi 20 let hnije na dně mořském jeho X-wing, až ho tam jistě žerou všichni červi. A po dvaceti letech, když se tam znovu vrátí Rey, tak nikoliv ona, ale DUCH LUKA!!! ten X-wing vyzvedne a on funguje jako nový. Hned do něj Rey naskočí a letí do bitvy. // Nejlepší jsou, jak napsal Aleš Borovan, ty deus ex machiny v podobě "kouzelných dědečků". Vždycky, když hrdinové někam prchají, nebo něco hledají, zjeví se kdosi a předá jim, cosi. Hrdiny pronásledují v davu vojáci impéria, náhle je někdo zatáhne do úkrytu a je to Lando Calrissian (mimochodem, úplně zbytečná postava). Na jiné planetě probíhá imperiální razie, hrdinové se odtamtud nemůžou dostat. Náhle se zjeví bývalá přítelkyně Poea a řekne, že má kód imperiálního pilota, díky kterému mohou odletět. Ona tam žije asi dvacet let jako ve vězení. Po dvaceti letech získala pracně ten kód pilota, aby odtamtud vypadla. Byla to prý její jediná naděje k odletu a ona ho místo toho dá povstalcům. Ti odletí, za pár minut planeta vybuchne. A v závěrečné bitce jim tam tato osoba najednou v rozhodující chvíli přijde na pomoc. Takže 20 let čekala na to, až ukradne kód pilota, pak se ho zbaví, a to, co nezvládla za 20 let, najednou zvládne (neznámo jak) během několika hodin. // Pokračujeme v nesmyslech se Sílou, kterým tak pracně položil základ Rian Johnson. Mezihvězdný Skype mezi Rey a Kylo Renem přešel na novou verzi, takže nyní už lze i podle libosti teleportovat předměty. Zejména přemístěný světelný meč (jako asi padesátá deux se machina) mi doslova vyrazil dech. Koukal jsem nevěřícně na plátno a pak se začal hlasitě smát, protože to už se nedalo. Pak tady máme léčení. Uvědomují si scénáristé, že touto schopností vlastně znegovali celou původní sérii? Kdyby Jediové uměli léčit, tak se Anakin nikdy neobrátil k temné straně, protože mohl být v klidu. Kdyby Padmé po porodu umírala, tak by jí prostě Silou vyléčil. Blesky uměli vyslat jen ti nejmocnější Sithové. Tady ho Rey vyšle jen tak náhodou, aniž by věnovala byť jen minutu studiu Sithů nebo jejich holocronů. // Tvůrci měli našlápnuto udělat ze smrti Chewieho první emotivní moment ve filmu, ale poté, co přežil, už jsem zlomil hůl nad strachem o postavy, protože mi bylo jasné, že pokud ani takováhle scéna neskončí smrtí, tak už žádná z kladných postav nezemře (a trefil jsem se). // Kdo to je? To jsou rytíři z Renu! Ti tam byli proto, aby mohli na imperiální důstojníky udělat bububu a vytvořit série hraček. Tím jejich role ve filmu skončila. // Huxna byl v prvním filmu nejfanatičnější stoupenec Prvního řádu, novodobý Hitler. V Last Jedi z něj udělali trapnou postavičku a nyní zrádce. To jen pro nastínění, jak se v této trilogii pracuje s postavami. // Na konci filmu se dostaví jedna z vykrádaček Avengers: Endgame. Zatímco v předchozím díle nevyslyšel volání Odboje nikdo, nyní ho vyslyšeli VŠICHNI! A samozřejmě přiletí na poslední chvíli. Koho tohle překvapilo, musí mít IQ houpacího koně. // Palpatine svými blesky odrovná celou flotilu asi 100 tisíc povstaleckých lodí. Proč vlastně tvořil klonové jednotky, když umí ničit celé armády? Proč se tak babral s Yodou, když je silnější než jakýkoliv Jedi? // Dlouho jsem si lámal hlavu, co to je ta "diáda" (nebo tak nějak). Co to do nás tvůrci cpou? A pak mi to došlo. Jediný důvod tohoto výblitku byl, aby chřadnoucí Palpatine mohl na konci omládnout a pustit se do epické bitvy. Takhle se tvoří promyšlený scénář! // "MARTHA" opět na scéně! Pane Chrisi Teriio, vy si nedáte říct a vy to tam perete pořád! 😀 Leia náhle prohlásí, že se jde vysrat a vytlačí ze sebe to nejlepší. Pak si sedne na postel a řekne jediským Skypem Kylo Renovi jedno slovo "Bene!" Tím se obrátí na světlou stranu síly. Pamatujete si, jak ho Han Solo srdceryvně přemlouval v sedmičce a ani to s ním nehnulo? Tady stačí říct jedno slovo od mámy a je hotovo. // Někdo tady výstižně napsal, že umírání má v posledním filmu stejnou vážnost jako chřipka. Objevil se dokonce i Han Solo a promluvil k Benovi. To jsem si opět ťukal na hlavu. Jen nejmocnější Jediové za všech se dokázali po smrti stát duchy. Qui-gon, Obi-wan, Yoda a Anakin. Jejich řady nyní rozšířil Han Solo, který si v životě pomocí Síly ani neuprdnul. // Luke dokáže jako duch manipulovat s věcmi a používat Sílu. Neměl by tedy správný název filmu znít Star Wars: Poltergeist? // "Ten navigační maják je na támhle tom křižníku (jednom z 10 000). Jak to víš? (Finn se na chvilku zamyslí) Řekla mi to Síla! 😀 // Ten závěr byl tak patetický, že jsem musel odvracet zrak od plátna. Hlavně, jak se tam objevili ti duchové Luka a Lei. // Příšerný, doslova prkenný herecký výkon Daisy Ridley. Ta uměla zahrát jen nevinnou vystrašenou dívku objevující nový svět v Síle se probouzí. Ale její hluboké dýchání ve scénách, kdy se měla bát, nebo kdy ukázala temnou stránku, nemá s herectvím nic společného. U souboje se svým temným já jsem se smíchy málem zakuckal. // Co to nevidí, oko mé modravé. Na konci filmu se políbily dvě ženy. Ok, mohou si ve studiu Disney odškrtnout poslední nesplněnou kolonku z minulých dílů. // Celkově je asi nejsmutnější ta absolutní apatie a nezájem o postavy a jejich osudy. Rey je zkrátka Mary Sue, která z vlastních rozhodnutí chyby nedělá a nikdy zlu nepodlehne. Vzpomeňte si třeba na Luka, jak rozhodnutím letět do Oblačného města bez tréninku málem ohrozil budoucnost rebelů. Nebo jak v záchvatu hněvu málem zabil vlastního otce. Nic z toho tady není. Rey je čistá jak lilie a když udělá chybu, tak vždycky jen nešťastnou náhodou.

    • 3.11.2019  14:51

    Tenhle film je zhmotněním všeho, co na současném Hollywoodu nenávidím. Stokrát zrecyklovaný generický příběh bez hloubky či vyššího smyslu, který by každý průměrný scénárista spíchnul snad za pár hodin. Postavy se snaží pronášet rádoby hluboké proklamace, které ale ve finále svou prázdnotou odhalují jednoduchost a zbytečnost filmu. Zapomeňte na filosofické dialogy z Já, Robot, nebo trilogie Matrix. Ničeho takového se od Arnieho nedočkáte. Jeho vývoj je naprosto promarněným potenciálem filmu. Tragédií jsou i jednotlivé vztahy hlavních postav. Ústřední dívčina, kterou honí terminátor, zná své ochránce jen pár hodin a už jsou nejlepší kamarádi, za které by položila život (srovnejte si to s vývojem vztahu Sáry ke Kyleovi z jedničky). Dalším hřebíkem do rakve je doslova smršť plot holes, až jsem zavzpomínal na nejlepší léta Riana Johnsona. Jeden příklad za všechny. Ze Sáry Connor je lovkyně terminátorů, kterou úkoluje kdosi na dálku, kde se terminátoři vynoří. A teď: Kdo ty terminátory posílá, když Skynet je zničen? Pokud je posílá někdo jiný, tak asi by měli být silnější než staré modely T-800 (pokud tedy nový software není blbější než Skynet, což se potvrdit nedá, protože se o něm nedozvíme nic). A pokud tam teda prší terminátoři, jak je Sára dokáže likvidovat, když sama nemá žádnou pořádnou výzbroj (kdyby ano, vytáhne jí hned na začátku)? Takovýhle otázek je nespočet a nabalují se na příběh jak sněhová koule. V polovině filmu se navíc vynoří jakási deux es machina v podobě černého velitele, který nejenže přiveze zbraň ke zničení terminátora, ale cestuje s našimi hlavními hrdiny a ti si tím podmaní veškerý obranný systém USA. Letí letadlem a prakticky jen stačí, aby do vysílačky ohlásil, že v něm cestuje on, ať si dá letectvo pohov. Do toho tam přiletí odjinud další letadlo se zlým terminátorem a nikoho to netrápí. Prostě jakýsi velitel vydal rozkaz, na palubě jsou neidentifikované osoby, za nimi letí neidentifikované letadlo, ale je to ok, necháme to jako armáda být. A takovýhle nesmyslů je ta spousty. Pak tu máme samotnou akci, která je také symbolem současného hollywoodského úpadku. Digitální koktejl, kde se o hrdiny nemusíte bát, protože přežijí všechno. Několikrát jsem při těchto akčních scénách s velmi podprůměrnými digitálními efekty zívnul. Digitálním efektům padl za oběť i hlavní padouch, který vůbec nemůže projevit své charisma, protože z něj udělali rychlého a skákavého digitálního panáka. Dílo zkázy dokonává feminismus prostoupený celým filmem. Kdybych se nekoukal na plátno a pouze poslouchal vyprávění Grace o povstání v temné budoucnosti, tak bych si myslel, že mluví o povstání proti mužům, nikoliv proti strojům. Ale kdo ví, třeba to má symbolizovat právě tohle. Ačkoliv Mackenzie Davis patří herecky k tomu lepšímu ve filmu, její postava je dokonale asexuální a chladná, že když ve filmu kdosi z vysílačky ohlásí, že zajali tři ženy a jednoho muže, počítají Grace právě mezi muže. Za normálních okolností bych film hodnotil odpadem, jednu hvězdičku ale přece jen dávám aspoň Arniemu, který by už ale měl raději zachraňovat klima a nedělat loutku zoufalým hollywoodským producentům.

    • 28.10.2019  21:24

    Kdo tomuto obludnému vystoupení dá byť jen jednu hvězdičku, je ruský agent.

    • 10.10.2019  07:27
    Premiér (TV seriál) (2019)
    odpad!

    Navrhuji zavést na ČSFD hodnocení Odpad Jaromíra Soukupa, které by se mohlo udělovat pořadům TV Barrandov. Klasický odpad! totiž není fér k dílům jako Babovřesky, Playgirls, Ordinace v růžové zahradě atd.

    • 15.9.2019  22:44
    To se ví (TV pořad) (2019)
    *****

    Na diváky Babovřesek to prostě jinak nejde.

    • 29.8.2019  21:18

    Michal Horáček byl můj prezidentský favorit. Hrozně rád bych dal dokumentu plný počet hvězdiček, ale nejde to. Ve své podstatě je tento dokument přesným opakem tvorby Víta Klusáka. Zatímco on s divákem pomocí strojených scén nenápadně manipuluje, Robin Kvapil přímo na kameru říká divákům, co si mají myslet. Obojí považuji za špatný přístup. Michalu Horáčkovi mohli rovnou v postprodukci dodělat nad hlavou svatozář, protože dokument postrádá jakoukoliv sebereflexi, jakékoliv nahlédnutí pod pokličku volebního týmu. Zkrátka máme tady mesiáše, proti kterému stojí všechny zlé síly a naše naivní nezkušenost, za kterou se následně divákovi pomocí doprovodného komentáře omlouváme. Nezajímavý a zapomenutelný dokument. Kdo to proboha pustil do kin?

    • 6.4.2019  12:28

    K celé sérii přidám jeden shrnující komentář právě zde. Myslím, že hodnocení jednotlivých částí přesně odpovídá kvalitě seriálu. Je to jako jízda na horské dráze. První část považuji za nejlepší, protože navozuje tajemnou a nostalgickou atmosféru. Následně seriál rozbředne v infantilitě, aby se postupem času pomalými krůčky posunul k nějaké zápletce. Kvalitní pasáž v digisvětě je pak přebita zklamáním v podobě poslední části. Seriál má totiž úplně stejné neduhy jako druhá série. O to horší je fakt, že tvůrci si chyby ve druhé sérii uvědomovali, takže je z dějové linky díkybohu vyškrtli. Místo nahrazení prázdného místa něčím smysluplným se však rozhodli, že udělají jakýsi reeboot. Nic horšího je napadnout nemohlo. Stupidní zápletku nevylepšíte novým zpracováním, ať je jakékoliv. Tím narážím na to, že v poslední části se dozvíme, že celá zápletka je vlastně o tom samém, co z kanonu vyškrtnutý film Hurricane touchdown. Do toho se ještě přimíchaly prvky z filmu Návrat Diaboromona a zrebootoval se proklínaný epilog druhé série. Suma sumárum, prostě se pustili tvůrci na tenký led. Další smutná podobnost s druhou sérií je v celkovém příběhu. Nevím, jestli to je problém všech japonských sériálů, ale navzdory kompaktní první sérii zde výstavba příběhu probíhala následovně. Vymyslely se desítky dějových linek, první část seriálu se nahradila balastem a když se blížila poslední část, tak si tvůrci asi začali drbat hlavy, že už jim zbývá jen 5 dílů a zápletek mají nedořešených tolik, že by jim zbyly ještě na další sérii. Tak si vzali inspiraci z druhé série a prostě si řekli: Tuhle zápletku ukončíme, tuhle ukončovat nebudeme s tím, že si jí necháme na příště, a zbylé dvě zápletky prostě neukončíme nijak, ať si je divák domyslí. Ve finále nám tak zbývá několik klíčových postav, které plátno opustili a už se nevrátili. Záporáci skončili neporaženi. Osud hlavních hrdinů zůstal v mlze. Čekal jsem důstojné ukončení příběhu a nápravu chyb po druhé sérii. Nedostal jsem bohužel ani jedno, proto nemůžu hodnotit výš než 3 hvězdičkami.

    • 23.2.2019  19:50
    Politický kabaret (TV pořad) (2019)
    odpad!

    Kabaret má v hlavě především Jaromír Soukup.

    • 1.1.2019  13:23

    Naprosto bezcenná záležitost. Babišův otrok (respektive otrok Babišovy vůle, abych parafrázoval Pána prstenů) čte pečlivě sepsaný projev Marka Prchala. Kdyby na jeho místě přednášel Marek Prchal, dám čtyři hvězdičky. Ale takhle ne...

    • 1.1.2019  13:19

    Bla bla bla... politická korektnost... bla bla bla... Evropská unie... bla bla bla... kouření... Jaroslav Kubera místo státnického projevu pronesl osobní politickou agitaci s velkou dávkou dezinformací. Chápu, že Jaroslav Kubera již vzhledem ke svému věku zřejmě používá Aligátora (eeergh), ale aby tvrdil, že každá mobilní aplikace si o nás zjistí všechno, na to přece nemůže skočit ani člověk s elementárním užíváním chytrého telefonu, ne? A na této populistické vlně se nesl celý projev. Jednu hvězdičku dávám pouze za to, že poselství hradní obludy je přece jen ještě o kousek níž.

    • 27.12.2018  19:24

    100 let republiky reprezentované prezidentem Zemanem a premiérem Babišem. To vypovídá o našem o národu všechno.

    • 27.12.2018  19:22

    Přál bych vám být ten den ve společenských prostorách Hradu. Tam to vypadalo jako na sjezdu bývalých důstojníků KGB.

    • 26.12.2018  13:56

    Hovoří Moskva! Miloši, centrála hybridní války radí zmínit lepšolidi. Naše kreativní a analytické týmy si s tvorbou této nálepky daly práci, tak ať to nezapadne. A zatím se měj. Máme na druhém drátu Václava Klause ml., jehož jsme vytipovali jako tvého nástupce. Tak mu taky poradíme, kde všude o svátcích lepšolidi zmínit.

    • 25.12.2018  18:38
    Pravý rytíř (TV film) (2016)
    *

    Jaromír Hanzlík tu předvedl nejhorší herecký výkon své kariéry.

    • 14.11.2018  21:44

    Tahle sága už čtvrtým filmem leží v šedém průměru a viníkem není nikdo jiný než režisér David Yates. K čemu je, že dokáže jednou za film vykouzlit stoicky depresivní, nebo srdceryvnou scénu, když selhává v akčních scénách, vizuální stránce, zajímavosti vedlejších postav, tempu stopáže, tvorbě uvěřitelného světa atd. Trefa do černého byl naopak Jude Law v roli Brumbála i tradičně skvělý Johnny Depp. Na pokračování už půjdu jen z povinnosti.

    • 11.11.2018  10:35

    Největší záhadou tohoto filmu je, jak se takový režisérský břídil David Yates dokázal udržet u série paní Rowlingové tak strašně dlouho. On vůbec neumí pracovat s vizuálními efekty, nedokáže natočit jedinou dobrou akční scénu (což je u blockbusteru sakra problém) ale hlavně nedokáže vytvořit uvěřitelný a funkční svět, kde je během pár minut jasné, jak přesně funguje. Být na jeho místě třeba James Cameron, nebo Peter Jackson, dopadlo by to jinak. Takhle jsem film doslova prozíval. PS: Souhlasím s uživatelem Enšpígl, to zvířecí "babišátko" bylo přesné!

    • 29.10.2018  15:16
    Válka Bohů (2011)
    **

    Film je takovým festivalem promarněných šancí. K čemu je skvělé obsazení (zejména Henry Cavill, Mickey Rourke a Isabel Lucas, jen ten Luke Evans mi do role Dia vůbec neseděl), sympatické gore efekty a dobré vizuální efekty, když zbytek působí totálně béčkovitě? Upřímně, výše zmíněné atributy mají i filmy Uweho Bolla. A právě tato charakteristika sedí na film přesně. Ten selhává ve výpravě, která je laciná. Kostýmy jsou doslova katastrofální a scénář se zhruba od poloviny filmu pohybuje odnikud nikam. Dvě hvězdy pouze za mé oblíbené herce. PS: Myslel jsem, že být bůh, tím spíše Zeus, znamená lepší schopnosti, než jen zrychlený pohyb. I Poseidon toho uprostřed filmu ukáže za pár vteřin víc než ti nýmandi s Diem v čele proti titánům na konci filmu.

    • 26.10.2018  23:47

    Ano, mohli jsme pro vás natočit průměrné pokračování série Underworld a zábavné! Dobrá akce, hektolitry krve a potom nějaký ten easter egg pro fanoušky série. Ale my jsme řekli ne. Na režisérskou stoličku jsme posadili neskutečné jelito, které selhává v natáčení nejen akčních scén, ale i nudných dialogů, které vedou odnikud nikam. Lokace se střídají neuvěřitelným způsobem. Jednou jsme na Hlavním nádraží, pak na zámku Hluboká a takhle se to střídá, jakoby obě lokality byly od sebe pár set metrů. Scénář vznikl nejspíš za jeden večer, neboť neobsahuje nic, kvůli čemu bych měl na film vzpomínat. Místo pojmenování Krvavé války by se to mělo jmenovat Krvavé šarvátky, protože i bitka v hospodě ve druhém díle byla natočena epičtěji. Nemusím snad ani připomínat, že původní myšlenka prvních dvou dílů, tedy jakási nejistota, která strana je v právu, už nadobro vymizela. A pokud někde mimo záběr Thanos nelusknul prsty, tak by mě zajímalo, kam se poděli lidé. Vždyť v předchozím díle si žádný mutant ani nemohl uprdnout, aby po něm neskočila likvidační komanda. Tady nic. Herci ve vedlejších rolí vůbec nepatří kromě Charlese Dance na velké plátno. A na závěr to nejsmutnější: Marnost tohoto filmu tentokrát semlela i skvělou herečku Kate Beckinsale, která to ještě v předchozím díle držela nad vodou, ale tady předvádí katastrofální výkon. Může za to i postava Selene, která od druhého dílu neprošla díky skvělé práci scénáristů žádným vývojem, takže je Kate nucena hrát znovu to samé, což vyznívá mimořádně trapně. Jedna hvězdička z lítosti.

    • 13.10.2018  07:47
    Babovřesky (2013)
    odpad!

    Viděl jsem nedobrovolně zhruba 20 minut. Dál to nešlo. Nástroj hybridní války na oblbování mas.

    • 12.10.2018  16:05
    Jaromír Soukup LIVE (TV pořad) (2018)
    odpad!

    Mordor LIVE! Extremisté, psychopati, ruští agenti, antisemité, fašisté, neonacisté, duševní nemocní, sexuálně frustrovaní a politicky neúspěšní lidé se přišli vykňourat k hlavnímu hlasateli protidemokratických názorů.

    • 8.10.2018  21:16
    Troy: Fall of a City (TV seriál) (2018)
    odpad!

    Neomarxisté se rozhodli, že vytrollí všechny západní waspy. Šílenci se kvůli tomuto dílu pohádají, člověk nad věcí se pouze zasměje.

    • 27.9.2018  14:26

    Není to špatný film, ale hravosti jedničky se ani trošku nevyrovná. Pixar I loved, gone it is. Consumed by Darth Disney.

    • 12.9.2018  20:02
    Predátor: Evoluce (2018)
    odpad!

    Tak tohle je opravdu ultimate trash! Shane Black se stává Rianem Johnsonem predátoří série a mým hollywoodským nepřítelem číslo 2. Co se mi na tomhle filmu nelíbilo? Všechno! Hned v úvodní scéně (tohle ještě není spoiler) si predátoří loď skočí vesmírným mostem, čímž vlastně skončí napětí filmu po 5 sekundách, protože jestli náhodou po této WTF scéně neodejdete z kina, může vám být jasné, že pokud by to naši hrdinové nezvládali, přiletí je z té šlamastiky dostat Strážci Galaxie. Dnes už obě značky patří Darth Disneymu, takže se do budoucna můžeme těšit na family friendly Predátora, který zaujme místo právě vedle Star Lorda. Tímto filmem byl Predátor definitivně zesměšněn a stal se z něj panák do hračkářství. A tento fakt nepřekryjí ani hektolitry digitální krve, ani sprška sprostých slov protkávající každou konverzaci. Řekl bych, že i od 15 letých holek ty nadávky zní více cool než od těchto břídilů a castingových omylů. Zejména Pan Černoch z Black Panthera (jména špatných herců si nepamatuji) vzbuzuje respekt leštiče záchodků a ne krutého velitele. A když si na sebe začne oblékat Predátorovu výstroj, připadáte si jako v kvalitní parodii. A teď k těm spoilerům. Predátoři si začali pohrávat s DNA a upgradují se. Čili další špatný nápad. Zemi hrozí invaze, jeden predátorský uprchlík nám ale přinesl zbraň k obraně (koukám na Predátora, nebo Den nezávislosti: Nový útok?). Pronásledující upgradovaný Predátor si s sebou přiveze psy, z nichž jednoho asi špatně krmil, protože si během filmu najde lidského pána (znovu se ptám, koukám na parodii?). Na konci filmu lidé sestrojí zařízení, díky kterému s nimi bude Predátor anglicky komunikovat (Mars opět útočí? Kde tedy bylo ono slavné We come in peace?). Konec spoilerů. Mým vesmírným filmovým klasikám je konec. Star Wars zničil psychopat Rian Johnson, Aliena znásilnil zhrzený dědek Scott a Shane Black vyhladil rasu Yautja. Jdu si pustit Predátora jedničku a zvláště si vychutnám smrt Shanea Blacka. EDIT: Projdeme si ještě největší plot holes (následují spoilery): Predátor uprchlík letí na Zemi předat dar lidstvu na obranu před invazí. Hned po přistání ale začne vraždit všechny, na které narazí. Trošku podivné vyjednávání. Onou superzbraní na obranu Země je jakýsi super oblek na vraždění Predátorů. Aha. Takže invazi celé civilizace disponující zbraněmi jako vesmírný teleport, plasma zbraně, pokročilá umělá inteligence, zbraně hromadného ničení, to všechno přemůže jeden oblek. No paráda. Malého Predátora zneškodní na začátku filmu náramek na ruku, ultimate Predátora nejdřív helma a pak useknutá ruka. Bizár. Predátora převezou do laborky a dají mu sedativa, která přestanou fungovat. Klišé. Co mě ale dostalo, že takto nebezpečný tvor nedonutí velitele laboratoře postavit tam nějaké zábrany pro případ útěku. Žádné sentry guns, elitní vojáci, prostě nic. Predátor v jednu chvíli začne střílet z kulometu. Skutečný predátor by tu zbraň vzal, urazil by s ní někomu hlavu a pak jí rozlomil přes koleno. Užívání takto primitivních věcí je pod úrovní Yautja, ale Shane Black má na to zřejmě jiný názor. Predátor rozumí řeči lidí - budiž. Predátor na lidi gestikuluje, plive - to už je trapné. Predátor mění hlas na ženu bez své helmy? A já myslel, že Predátor sice umí napodobovat řeč, ale úplně změnit tón hlasu dokáže pouze díky nahrávání v helmě, přes kterou to poté pustí. Predátoří civilizace si pohrává s genetikou. Kdo nesouhlasí, je vyhnanec. To je úplně proti dosavadní filozofii Yautja. Oni nenáviděli "biologické" zbraně, křížení a další podobné nesmysly. Šlo to proti jejich filozofii. Jejich doménou jsou zbraně určené k lovu. Predátoři podle Blacka touží kolonizovat vesmír, mají k tomu předpoklady - vesmírné lodě schopné skákat prostorem atd. Pokud to je takto jednoduché, proč už to dávno neudělali? Proč už u nás nezůstali v době Mayů, roku 1715, v roce 1904? Co se asi mohlo za těch posledních 100 let na jejich klimatu změnit? A spousta dalších...

    • 5.9.2018  10:14
    Lída Baarová (2016)
    odpad!

    Všechny okolnosti vzniku tohoto filmu, neonacisté v komparzu a další drobnosti mi nedávají jinou možnost, než udělit odpad. Z Filipa Renče se stal angažovaný umělec pro proruskou pakáž. Návštěva prezidenta Zemana na premiéře byla směšná a opět jen potvrdila chování papalášů, kteří nejdou na film, sportovní zápas či jiné kulturní akce z důvodu zábavy, ale aby tam reprezentovali svoje zájmy. Film je jinak historicky zcela nepřesný, Táňa Pauhofová je jediný světlý moment filmu, ale její postava (i všechny další) je neskutečně trapně napsaná. Německé postavy mluvící česky působí směšně a neautenticky, ale jedná se od Filipa Renče o komerční kalkul. Diváci Babovřesek přece na film mluvící německy nepůjdou. A pro ně je film určený prioritně. Místo silného dramatu tady proto máme zápletku hodící se na titulní stranu deníku Blesk, postavy jsou neuvěřitelně stereotypní. Tyto skutečnosti nejvíce dopadly na Pavla Kříže, který se sice snaží, ale všechno vyznívá do neuvěřitelné parodie. Místo aby Hitler po vzoru například filmu Kmotr si s Goebbelsem sedl do temné místnosti a tam mu tiše ale důrazně řekl, že vztah s Lídou Baarovou je u konce, což mělo potenciál k projevení hereckých kvalit obou herců, tak tam Hitler řve a prská jak malé dítě přesně podle svého stereotypního zobrazení. A to diváci Babovřesek přece vidět chtějí, jinak by je film nebavil.

    • 20.8.2018  13:34

    Scénárista: "Tak Kathhleen, čím v tomhle filmu začneme?" Kathleen Kennedy: "Dětští otroci." Scénárista: "Tak to bohužel nejde. To bohužel nejde, s tím už přišel George Lucas." Kathleen Kennedy: "To nechápu." Scénárista: "Nechápete to? Tenhle motiv byl použit už ve Skryté hrozbě a úspěšně jsme to zkopírovali do sedmičky a osmičky, tak to nebudeme používat znova. Takže čím začneme?" Kathleen Kennedy: "Dětští otroci." Scénárista: "A vy si nedáte říct! Kathleen, vy si nedáte říct a vy to tam perete pořád!" V tomhle duchu se nese celý film. Obecně bych éru pod taktovkou Dartha Disneyho rozdělil na dvě kategorie. Tou první jsou sequely, které představují to nejhorší dno současného Hollywoodu. Druhou kategorií jsou spin-offy, kde pouze Rogue One si zaslouží být začleněn do slavné rodiny Star Wars jako její nejhorší film z oněch sedmi, ale pořád zasloužilý člen rodiny. Solo se řadí do stejné kategorie jako Rogue One, akorát je z filmového hlediska o třídu horší, což ho řadí do filmového průměru. Problémy při natáčení jsou vidět na každém kroku stejně jako snaha zalíbit se fanouškům různými odkazy na starší epizody. Politický podtext zde nepředstavuje problém, horší už je ta zjevná absence nových nápadů (červ zotročující děti = Jabba). Celkově hodnotím 4 hvězdičkami jen proto, že všem sedmi Star Wars jsem udělil plný počet (politickým sequelům odpad). PS: Jak si vůbec tvůrci dovolí říct, že ten ufňukanec s tváří jinak skvělého Woodyho Harrelsona zabil třetí nejlepší námezdní lovkyni v galaxii Aurru Sing?

    • 20.8.2018  13:16

    Film mnoha tváří. Na jedné straně skvělý herec Ondřej Vetchý, kterému ale režisér zapomněl říct, jestli má hrát typického českého veksláka, který je stále jednou nohou ve vězení, nebo mafiánského bosse ovládajícího osudy druhých. Výsledkem je takový mišmaš, kdy chvílemi přestávám Vetchému jeho roli věřit. Zbytek herců také kvalitní. Nejslabším článkem je tak opět režisér Petr Nikolaev, který vůbec nemá cit pro látku. Podobně jako v Lidicích se snaží ždímat emoce ve vypjatých scénách, ale zoufale mu to nejde. Závěrečné poselství filmu je opravdu megatrapnost. Ve filmu Kmotr od Coppoly stačilo Al Pacinovi jediné slůvko, aby si divák uvědomil, s kým má tu čest. Tady potřebujeme patetický dovětek, že kmotrové typu Vedrala žijí mezi námi. Tak bacha na ně! Když už jsme u toho srovnání s realitou, nemám nic proti tomu, pokud se události pro potřeby filmu upraví. Ale vyměnit budovu vlastní firmy za fotbalové hřiště v extrémně patetické scéně, to už nepobírám. Celá látka je velmi špatně uchopena. Na vraždě Františka Mrázka bylo nejzajímavější ono tajemno kolem možného vraha a případného propojení s politikou. Na tom měli tvůrci stavět a postupně vytvořit atmosféru strachu a nejistoty. Tyto atributy zde zcela chybí.

<< předchozí 1 2 3 4 6 10 15 19