Recenze (162)
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Mám rád filmy Terrence Malicka, takže tohle jsem si vychutnával od začátku do konce. Jen jsem ke konci přemýšlel, který kousek z Lea ještě odpadne... Tom Hardy úžasný.
Rozpolcený (2016)
Úžasná hodina a půl McAwoyova hereckého koncertu, který ke konci místy ztrácí dech, aby šel na ruku divákům očekávající velkolepé zakončení. Shyamalan se vrací ve velmi dobré formě a teď už jen čekat a doufat ve Vyvoleného 2. Díky, Bruci :D
Půlnoc v Paříži (2011)
Velmi příjemné překvapení. Pěkná procházka Paříží 20. let.
Logan: Wolverine (2017)
Bez debat nejlepší Wolverine, který kdy byl natočen. Skvělé zakončení jedné éry.
Columbo: Vražda na předpis (1968) (TV film)
Úžasný vstup do columbovského světa... Éště jsem se chtěl na něco zeptat :D
Příchozí (2016)
Skvělý film! Pocitově něco mezi Stromem života a Interstellarem, které jsou řízlé Looperem. Vizuální vyprávění, které mnohdy nepotřebuje ani slovní sdělení, je až uhrančivé (o to víc, že se celý film točí kolem překladu :D). Navíc skvělý soundtrack, který k filmu sedne.
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Povedené, vtipné, i když plné předpokládaných zvratů v ději a s tradičním disneyovským poučením. Jen si myslím, že se u toho pobavili dospělí pomalu víc než děti. Hvězdička navíc za skvělé lenochody, kdo byl na úřadě, nemohl se nebavit.
Captain America: Občanská válka (2016)
Hodně slušně udělaný thriller, který by fungoval i sám o sobě mimo univerzum komiksových postav, ale který položil další podstatné součástky do marvelovské mašiny. Uvidíme, jak se s tím vypořádají třetí Avengers.
3-iron (2004)
Skvěle udělaný film, který se postupem času rozvíjí jako květ až do závěrečných strhujících pěti minut...
Spotlight (2015)
Dobře natočený film o napsání velmi důležitého článku. Nevěřil bych, že mě drama o psaní do novin může udržet dvě hodiny v pozornosti, ale tento snímek mě přesvědčil o opaku... Dobrá práce.