Oblíbení skladatelé (10)
Moje oblíbené - Kikujiro, Princess Mononoke, Brother, Spirited Away, A Scene at the Sea
Moje oblíbené - Twin Peaks, Mulholland Drive, Blue Velvet, Lost Highway, The City of Lost Children
Moje oblíbené - The Thing, Once Upon in the West, The Mission, Once Upon in America, The Untouchables
Moje oblíbené - Alien, Total Recall, Star Trek: The Motion Picture, Basic Instinct, The Omen
John Carpenter
Nejlepší filmy:
Halloween (1978)
Přepadení 13. okrsku (1976)
Halloween II (1981)
Moje oblíbené - Blade Runner, 1492: Conquest of Paradise, Antarctica, Bitter Moon, The Bounty
Trent Reznor
Nejlepší filmy:
Zmizelá (2014)
Duše (2020)
Sociální síť (2010)
Moje oblíbené - Ghost Dog: The Way of the Samurai, Kill Bill, Afro Samurai