Recenze (238)
Sylvie (2003)
Máte rádi poezii? A životopisný příběh? Doporučuji....
Mike a Molly (2010) (seriál)
Nebaví mě sledovat dva nudné ovary....viz.Roseanne
Moje tlustá řecká svatba 2 (2016)
Tato komedie....1 i 2 ... je typ komedie, která je milá a úsměvná. Není to typ, kde se řežete na zemi smíchy....Příjemně strávený čas při sledování ....
Hrůza v Salemu (2011)
Nejhorší film co jsem za poslední rok viděl....a myslím opravdu nejhorší. Pochybuju, že to něco překoná. Silně nedoporučuju!
Čarodějnice (2015)
Film má úžasnou skličující atmosféru - sychravé počasí, tma, osvětlení při svíčkách, stará angličtina, posedlost náboženstvím...Příběh hezky ukazuje, jak přehnaná víra ,nebo spíš "nevíra" v člověka, dovede celou rodinu ke zkáze. Možná jsem příliš zhýčkaný, ale ve filmu mně chybělo víc děsivých scén, lekaček...to tu prostě nebylo....a některé debaty o bohu a nekonečné modlitby už taky začínaly nudit....Velké plus za herce...všichni byli skvělí...a tu matku by snad ubodal každý :)
Love Story (1970)
Od tohoto kultovního romantického trháku jsem čekal mnohem víc....Mám z toho dojem, že scény byly tak špatně sestříhané, že nebudily tu správnou atmosféru....a herci se tady taky moc nepředvedli. Strozí, umělí...Každopádně tato love story zřejmě udala standard romantickým filmů a hláška "Love means never having to say you're sorry" se stala nesmrtelnou.
Hříčky přírody (2015)
Tento film nebyl zabavný a už vůbec ne děsivý. Slátanina všemožného, kvůli které se film děsivě vlekl. Bylo tam pár skvělých scén samozřejmě a taky perfektních masek...jinak by to na dvě * nebylo...no spíš 1,5*.
Paprika (1991)
Nemám slov :D :D :D "Život je krátký, ale kunda ta je věčná." nebo "Dám ti trochu papriky na čuráka." "Nejsem hraběnka...jsem šlapka!"
Hrůzná noc 2 (1988)
Více akce a efektů než v jedničce, ale menší zápletka. Pořád za 4* :)
Mambo italiano (2003)
Tak jsem se dlouho nezasmál :)) Skvělá komedie o italech..a gayích. Žádné trapné scény, žádný přeslazený konec...prostě ze života .