Recenze (62)
Anděl u mého stolu (1990)
Svkělý film! Působivý, chvílemi nervy drásající, chvílemi až příliš realistický, chvílemi velmi smutný. Stopáž v tomto případě není přehnaná, a člověk je v ději úplně ponořený po celou dobu. Alespoň mě ta atmosféra, děj a herecké výkony úplně dostaly. Krásné.
Kočovníci smrti (1986)
Punk a "unavený" Pierce Brosnan
Sledge Hammer, policajt s.r.o. (1986) (seriál)
"Women! Can't live with them, can't live... with them!"
The Worst Witch (1986) (TV film)
Legendární Tim Curry a jeho písnička! Jinak film moc nepobaví, spíš dokonce nudí.
Neuvěřitelné příběhy (1985) (seriál)
"Mummy Daddy" a "The Sitter"
Čelisti 3 (1983)
Hvězda za Dennise, a za to jak to bylo úžasně (i když nechtěně) vtipný, zvlášť konečná scéna se žralokem!!
Elephant Parts (1981)
Mě se to líbilo, ale můj smysl pro humor je poněkud ujetý.
Jubilee (1977)
Období punku a mladý Adam Ant
Léto s kovbojem (1976)
Miluju Víznera! Tady byl s přehledem nejlepší!
Three Men in a Boat (1975) (TV film)
Miluju tu knihu, a jako film to udělali krásně, a skoro ještě přidali na vtipu!