Poslední recenze (53)
Resident Evil: Afterlife (2010)
Tak nějak stručně a bez intoš-filosof-kritických keců: Resident Evil mne nadchnul, Apocalypse mírně nasrala, Extinction opět navnadil a Afterlife zase nadchnul... Takže OK...
Resident Evil: Zánik (2007)
Inu... To co Witt posral v Apocalypse, Mulcahy dokonale napravil v Extinction... Tj. řemeslná prácička. Anderson si bohužial zas a opět neodpustil své stupidní dialogy, ale jinak je scénář po všech stránkách o 100% lepší, než v předchozím dílu. Jovovichová ve westernovém ohozu mi taky připadá jistější si v kramflecích a Ali Larter si (doufám) připravuje půdu na další díl... Tenhle zombie Mad Max mi sednul se vším všudy...
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Witt chtěl evidentně spíchnout akční zombie vyvražďovačku, u které je lepší nezapínat mozek (nebo lépe - mozek rovnou vypnout). A u mě to fungovalo!, byť to Wittovi občas pěkně hapruje.. A ty stupído dialogy... ty by si moh Anderson odpustit v duchu rčení "mluviti stříbro - MLČETI ZLATO". Vidět to v portugalštině, tak dám klidně za 5. Ale ty kecy mne fuck fuckovaly... Doufám, že v trojce budou všichni mlčet a jen pálit!