Recenze (210)
A co když je to pravda? (2005)
Samozřejmě bylo jasný už na začátku jak to dopadne. Samozřejmě se muselo počítat s Americky podaným romantickým koncem. Ale když mě se na tom strašně moc líbí ty situace,hlášky a humor. Viděl jsem tenhle film už po několikáté,ale vždy mě pobaví. :)
Aldabra: Byl jednou jeden ostrov (2014)
Nejdřív docela poměrné nadšení, časem mě to přestalo docela bavit. Ještě pak chvilka vzrušení u vyčerpané želvy a pak návrat k průměru.
Alfa (2018)
Velká škoda, že aktéři mluvili. Protože z nich padaly takový...lejna...
Alias (2001) (seriál)
Ano,dělané na způsob seriálu Brutální Nikita. Ale tohle mě opravdu i po těch letech baví víc. A sexy Jennifer... :)
All That Jazz (1979)
Film měl pro mě dvě části. První,pro mě nezáživnou,období zkoušení,stříhání a tak podobně. Druhá,naprosto fenomenální,v nemocnici. Jedno velké a skvělé číslo které mě uchvátilo tak,že jsem nespustil oka z obrazovky. Čtvrtou jsem dal opravdu jen za druhou část.
Automata (2014)
Konečně Melanie někdo ten ksicht ustřelil...
Avengers: Endgame (2019)
Ach....můj....bože.....kdyby šlo dát šest,dám šest. Kdyby šlo dát deset,dám deset. O Studiu Marvel a bratrech Russových by se mělo jednou učit na filmových školách. Protože co Marvel a tito bratři dokázali...to jen tak někdo nepřekoná. Natočit ságu,kde člověk musí až do tohohle filmu vidět a vědět to předtím aby věděl o co jde....neskutečný...smekám! A slza ukápla...
Avengers Grimm (2015)
Jak Casper z výdělku těch lejen co v nich hraje dokáže platit nájem?
Až vyjde měsíc (2012)
Tak podivně divný film... Ale právě proto si 4* zaslouží.
Backstage (2018)
Polovina herců předabována,i ten Hugovo děda je vlastně apnještě Zindulka,příběh víc než předvídatelný,....no comment...