Recenze (210)
Batman (2022)
Patizónovi jsem absolutně nevěřil. Komisař....jak je to dneska v módě..... genderově vyvážen. Catwoman mi připomínala zlatokopku Erbovou.....ale ty vole! Geniální! Proč DC jde jen Batman?
Marmaduk (2022)
Nejvíc asi pobavila postapokalyptická scéna po ulevení si Marmaduka. Jinak děs a hrůza.
Projekt Adam (2022)
To máte Gamoru,Hulka,Electru,Deadpoola, cestování časem...co mi to připomíná... 🤔
Super zvířátka (2022) (seriál)
Vážně? 🤦
Víkend u Vémolů (2022) (pořad)
On je fakt vymletej....a tajný kamery byly fakt tajný... 🤦
Životní trefa (2022)
Po dlouhý době Adam zahrál.
Co kdyby...? - What If... Captain Carter Were the First Avenger? (2021) (epizoda)
Tři a 1/2 nejde,na čtyři to není... uvidíme,co přijde dál.
Cruella (2021)
Musím poděkovat tvůrcům za soundtrack!
F1: Touha po vítězství - Série 3 (2021) (série)
Díky závěru posledního dílu třetí řady hvězdička dolů.
Like House (2021) (pořad)
💩💩 všech 💩💩💩. Jako nová verze této stránky. Zmatečná.