Recenze (306)
Albino Farm (2009)
Nie,toto naozaj nie!Vlastne ani sám netuším prečo som to nevypol hneď..no pretrpel som to až dokonca.
Aljašské nestvůry (2014) (pořad)
Najlepšia návnada na bigfoota je sviečková z ondatry !
All of Us Are Dead (2022) (seriál)
Train to Busan na steroidoch ! Mal som trocha obavy z celkovo prestrelenej stopáže, no postavy som si naozaj obľúbil a prirástli mi k srdcu... Okrem fakt nabitej jazdy je to aj pekny príbeh o priateľstve.
Altar (2014)
Olivia Williams je nechutná mužatka a toto je pre mňa iba ďalšia zbytočnosť medzi ducharinamy.Klišé v každom ohľade,nezaujímavé postavy a efekty tiež nestoja za zmienku.No nemôžem poprieť miestami dobrú atmosféru a po technickej stránke je to tiež natočene na slušnej úrovni,no aj tak je to NUDA.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Prve dve serie super,obzvlášť tá druhá.Ale tretia séria je fakt peklo..keď som to pozeral mal som pocit,že sledujem nejaký seriál pre násťročných na MTV.Pre mňa to bolo teda riadne sklamanie.Som veľmi zvedavý,čo prinesie štvrtá séria...
Americký masakr (2022)
Neuveriteľný bullshit. Je to ako keby Disney natočí horor so všetkými typickými neduhmi svojej prijebanej produkcie pre násťročných.
Americký vlkodlak v Paříži (1997)
Prci,prci prcičky s vlkodlakmi...
Americký zločin (2007)
Narozdiel od The Girl Next Door sa Americký zločin pravdepodobne drží viac skutočných udalosti okolo tohto prípadu(aspoň sa tak film tvári).Herecké obsadenie je tu samozrejme zaujímavejšie.V každom prípade to nieje zrovna kúsok pre slabšie povahy,ale film pôsobí presne ako má,znechutí a znepokojí človeka na plnej čiare.Myslím si ale,že každý jeden človek si musel pri sledovaní položiť otázku,či boli všetci v okolí tejto rodiny naozaj tak ľahostajní,aby to mohlo zájsť až takto ďaleko...
Amityville 2: Posedlost (1982)
Určite o triedu lepšie ako prvý diel.Film proste šlape jak hodinky od začiatku až do konca.Strašenie,démon,incest a nakoniec exorcizmus Nemôžem inak,u mňa jednoznačne za plný počet.
Amnesiac (2015)
Kate Bosworth to dala na pani.Elegantne a s prehľadom,pritom s nemenným ľadovo chladným výrazom počas celého filmu...