Recenze (306)
Bengálský tygr (2010)
No slečna v šortkách naozaj nestačila na to aby ma to presvedčilo.Autistu by som šupol tigrovi a bol by pokoj... 40 %
Beyond the Gates (2016)
Pekne zladené retro,avšak dosť nudné.Dve hviezdy za videokazety,soundtrack a Barbaru Crampton ....
Big Legend (2018)
Aj pri tak krátkej stopáži dokáže film miestami pôsobiť neuveriteľne zdĺhavo.No na druhej strane keď už príde na lov,odsýpa to celkom slušne.Technické spracovanie a obzvlášť kamera tu má dosť veľa nedostatkov.V mojom prípade drží hodnotenie nad vodou koniec-možnosť pokračovania teamového lovu na BigFoota pod vedením Henriksena...Z toho by fakt mohlo vyliezť riadne naložené béčko :) 50 %
Bitevní loď (2012)
Rihaňa nech radšej ostane pri spievaní debilných troj-slovných textov pre neandrtálsku Americkú vypatlanú mládež. Totálne dno!
Blade (1998)
Žiaden týpek neseká upírov s takým štýlom ako Wesley Snipes.Prvá a druhá časť sú moje obľúbené,no ale ta tretia je dosť prúser..
Bodom (2016)
Dosť sterilné klišé,to je pravda.No po technickej stránke naozaj veľmi dobre,vynikajúca kamera!Zajtra už nebudem síce vedieť o čom to bolo,ale fajn :D Jednohubka z pásovej výroby proste ...
Boogeyman (2005)
Ani jeden z týchto troch filmov ma absolútne nedokázal zaujať.Pre mňa asi zatiaľ najdebilnejšia hororová séria vôbec.
Buffy, zabíječka upírů (1992)
Naivne teenagerské 90tkové béčko so sympatickým obsadením (Swanson,Sutherland,Hauer,Perry, Swank,Arquette),ktoré si určite nezaslúži tak nízke hodnotenie... Podľa mňa nieje na mieste zrovnávať to so seriálom,nakoľko to nieje pilot ale úplne samostatný film. 50 %
Calibre (2018)
Veľmi zručne zvládnutý thriller ktorý funguje presne ako má.Pekne a pomaly sa postupným tempom sťahuje slučka nad ústrednou dvojicou,pričom u mňa zároveň celkom slušne gradoval pocit stiesnenosti :D Chcelo by to krapet väčšiu dávku surovosti.No každopádne pecka!