Recenze (86)
Fallout (2024) (seriál)
Ale jo, dám nakonec za pět, ale to hlavně proto že jsem ve Falloutech strávil hodně přes 1000 hodin herního času... Je fakt, že ten svět si o zfilmování říkal a povedlo se
Chobotnice - Epizoda 6 (1984) (epizoda)
Ale jak tu někdo psal oproti tomu co se děje dnes u nás je to jen slabý odvar
Chobotnice - Epizoda 5 (1984) (epizoda)
🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀
Chobotnice - Epizoda 4 (1984) (epizoda)
🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀
Chobotnice - Epizoda 3 (1984) (epizoda)
🙀🙀🙀🙀
Chobotnice - Epizoda 2 (1984) (epizoda)
🙀🙀🙀
Chobotnice - Epizoda 1 (1984) (epizoda)
🙀🙀
Letiště - Série 2 (2007) (série)
Náhodou pořád dobrý. Hlavně Klepl :)
Cesta do Ameriky (1988)
Top
Aljaška v plamenech (1994)
Fuj fuj fuj :))))) něco jako zloděj Hladík na MŽP