Recenze (30)
Ricky Stanicky (2024)
Komedia co vypadla z roku 2002. Objektivne za 3* ale zavan oldschoolu a john cena to taha z priemeru na zabavnu jednohubku
Saltburn (2023)
3 a pol *
Čmuchalové (2023) (seriál)
Korejska telenovala s ackovymi bitkami a humorom z disney channel
Rychle a zběsile 10 (2023)
Momoa ma pervitine je jedine pozitivum tohto filmu
Wonka (2023)
Instant classic
Holky bez zábran (2023)
Girl power v absurdnej forme kde je vsetko prehrotene a zaroven to funguje ako coming of age film. Prekvapenie roka
Nech svět světem (2023)
Premarneny potencial ktory svojou snahou byt nieco viac zlyhava a v konecnom vysledku ponukne len dobrych hercov a posobivu atmosferu
Halloween končí (2022)
Jedina trilogia ktora dokazala vniest nadej na ozivenie legendy aby ju nasledne v poslednej casti zdecimovala viac ako kedykolvek predtym
Naprostý zabiják (2023)
3 a pol *
Oppenheimer (2023)
Najhorsi Nolan. Nezazivna 3 hodinova konverzacka ktora ked nevie kam smeruje tak tam dame audiovizualnu bombu a v poslednej pol hodine to vsetkym vysvetlim ako 5 rocnym detom. Plytvanie talentu Nolana a velke sklamanie aj ked som tusil ze toto bude krok vedla