Poslední recenze (1 162)
Chudáčci (2023)
Lanthimos sa po Lobsterovi vracia k vtipne doslovnému experimentovaniu s evolúciou emócií. A nemyslím si, že je to len "confluence of consequences", toto mu proste ide. Vizuálna stránka ako Moulin Rouge od Karla Zemana z pohľadu rybieho oka je ďalšou devízou. Len mám príliš čerstvo v pamäti O kuratách a ľuďoch, tak ma niektoré anatomické anomálie nechávali chladným.
Box (2009)
Zabi človeka, zachrániš Vianoce. Záhadné béčko s priliehavou retro atmosférou. Koniec je depresívnejší, ako by ste pri úvodnom rozbaľovaní darčeka čakali, ale zase všetko do seba pekne zapadne.
Edge of the City (1957)
Romanca, ktorá sa nestihla naplniť, kamarátstvo, ktoré nestihlo zostarnúť. Výčitky z minulosti za stratu blízkeho sú dôvod na smútok, ale skutočný strach zo zákona prináša v podstate banalita. Kritika establishmentu, odcudzenie, zmierenie. Zdanlivá rovnoprávnosť a podprahový rasizmus, ktorý majú robotníci na háku s drevenou úchytkou. Sympatickí herci a ich výkony.
Poslední deníček (291)
uložto
Irenko, já se ptám proč?! Proč na uložto k 1. 12. 2023 dojde k výrazným změnám ve fungování? Každopádne už je po polnoci, no v pohode sa mi stále podarilo sťahovať. Len som dostal takúto tematickú captchu.