Recenze (34)
Obludárium (2017)
Další ze snímků o "straglujícím" mladíkovi, kterému se nedaří zapadnout mezi své spolužáky na střední škole. Nemusíte se moc bát, že je film kategorizován jako drama. Jedná se spíše o dramedii, které vládne představitel hlavní role. Tvůrci se hodně snaží, aby příběh byl co nejvíce odlehčený, ale podle mého skromného názoru snímek může ukázat všem lidem, kteří se bojí toho, že jsou jiní, než okolí, aby našli v sobě odvahu a přijali svoji osobnost.
Cukrář (2017)
Nádherný snímek, který nijak nestrhne ani nemá dramatický twist, ale celou dobu sem neměl pocit nudy a kdyby měl film o hodinu více, vůbec by mi to nevadilo.
Jak balit holky na mejdanech (2017)
Udělejte stejnou chybu jako já a jděte na tento film jen na základě jeho názvu.
Kdo seje vítr (1960)
Film, který ve své podstatě je stále aktuální, že blbci nepotřebují důkaz, aby měli pravdu. První polovině dominuje Kelly, v druhé pak Tracy, který by za tento výkon zasloužil rovnou 2 oscary.
Warrior (2011)
Řekl bych, že tvůrci více fandí Joelovi a tím pádem je to větší limonáda než bylo nutné, ale takto strhující film tím nijak netrpí.
Divoké historky (2014)
Naprostá fantazie. Pokud se někdo tomuto snímku vyhýbá jen kvůli méně známým hercům a režisérovi, pak vám radím, abyste nedělali stejnou chybu jako já.
Narcos (2015) (seriál)
Velice poutavé vykreslení války mezi Escobarem a zbytkem světa. Herce jsem předem neznal a rozhodně nezklamali. Nemůžu posoudit, zda je celý příběh vykreslen podle pravdy, kdy všechny akce proti Escobarovi řídí 2 gringos.
Antoine a Colette (1962)
Krátký film ze života, který obyčejný vztah ukázal až neuvěřitelně.
Manon od pramene (1986)
Povinnost po zhlédnutí prvního filmu. Tento díl mi však přišel jaksi výživnější a poutavější a herecký výkon Auteuila zde byl famózní.
Velký bazar (1973)
Neotřelá komedie u které jsem se místy smál dost nahlas.