Recenze (1 299)
Počátek (2010)
Usaďte se do křesla, připoutejte se a nechte se na dvě a půl hodiny vtáhnout do světa Christophera Nolana, který Vás chytí a nepustí za žádnou cenu. Celý nápad filmu sen ve snu je opravdu perfektní a jeho zpracování je naprostá bomba. Nolan si na chvilku oddychl od Batmane a musím říct, že zplodil další bombastický film. Už teď se nemůžu dočkat pokračování Batmana, protože tenhle chlápek nás prostě nezklame. Kdo z Vás ještě tento film neviděl, tak vůbec nevím na co čekáte, utíkejte si ho někam sehnat!
Poslední císař (1987)
Nádherný a zajímavý velkofilm o životě posledního čínského císaře. Oscary jsou jistě zasloužené. Výprava, kostýmy, kamera a samozřejmě režie B. Bertolucciho mě naprosto ohromily. Bohužel film byl místy zdlouhavý, což vede ke konečnému čtyřhvězdičkovému hodnocení. Myslím, že tento snímek by měl vidět každý, kdo se o filmy jen trochu zajímá.
Prokletý ostrov (2010)
Perfektní Scorseseho počin, který mě opravdu dostal. I když je pointa celkem jasná, tak to nic nemění na tom, že se jedná o skvělý filmový zážitek. Leonardo DiCaprio hraje famózně a již teď se nemůžu dočkat dalšího filmu, který pro nás společně se Scorsesem připraví. I další herci jako Ben Knigsley, Mark Ruffalo či Max Von Sydow zahráli přesvědčivě. Zatím jeden z nejlepších filmů roku 2010. Kdo neviděl, vřele doporučuji!
Doodlebug (1997)
Myslím, že už zde se projevil neobyčejný talent, který doslova hřímá v Christopheru Nolanovi......
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Jeden z mých absolutně nejoblíbenějších seriálů. Kdo z vás váha nad tím, zda začít koukat či ne, tak na nic nečekejte. Všechny postavy si ihned oblíbíte a po skončení dílu si hned pustíte další, to vám mohu zaručit :-)..... LEGEN...wait for it.....DARY :-D
Hra na schovávanou (2005)
Zajímavý námět, ze kterého se dalo vytřískat mnohem víc. Dakota Fanning mě zaujala více než Robert De Niro a to je to můj neoblíbenější herec.....
Scary Movie 2 (2001)
Už nikdy více......
Vizita (2010) (pořad)
Poměrně zajímavý dokumentární seriál, ve kterém se dozvíte zajímavé věci.
Magazín Ligy mistrů (2002) (pořad)
Pro mě, jakožto velkého fanouška Ligy mistrů a celého fotbalu, je to skvělá podívaná....
Pravá blondýnka (2001)
Celkem povedená komedie se skvělou Reese Witherspoon, které se mi na tuto roli perfektně hodí.