Oblíbené seriály (8)
Mrtví jako já (2003)
Taková normální rodinka (1971)
F. L. Věk (1970)
Grimm (2011)
Za Monroea a některé motivy.
Dobrodružství kriminalistiky (1989)
Panoptikum Města pražského (1987)
Pro mne osobně rozhodně lepší než původní série. Rada Korejs v podání Jiřího Adamíry má rozhodně větší kouzlo než plebejský Vacátko Marvanův; navíc - takové otevření série, jaké nabízí Korejsovi první díl Funus, to se jen tak nevidí... :) Pro mne největší úspěch je v dílu prvním a pak v části "Letní přeháňka" a "Hokynářská balada" (výstup Moravcův).. A navíc téměř zmizely nekonečné a otravné písničky, které likvidovaly celou první řadu.. - Zajímavosti: v literární předloze Jiřího Marka jsou páni radové v opačném pořadí, tedy pan rada Vacátko jde na pohřeb panu radovi Korejsovi. XX V prvním díle ve scéně, v níž rada Korejs platí rumy svému "komplicovi", zazní v Jedové chýši melodie, která se později stala znělkou Četnických humoresek..
Cirkus Humberto (1988)
Vynikající seriál, který poškodil jen nevhodný casting (Cathie Kriegel jako Helenka - mmch, chybí tu v obsazení.).