Recenze (22)
Premiér (2019) (seriál)
Co to ***** je za ****** ********* ********* ******** ******** ********? ****** *****!
Harold a Maude (1971)
"Licence, lady?" - "I don't have one. I don't believe in them." Nádherný nadčasový snímek o smrti a hlavně o životě. Skvělá ústřední dvojice nakopává zadek předsudkům. A k tomu krásný soundtrack :) "Go and love some more."
Popelka (2015)
Tohle bylo tak sladký, že mě z toho budou zuby bolet ještě hodně dlouho. Ta třpytivá ušlápnutá husa Libušce nesahá ani po kotníky.
Dogma (1999)
O jednu hvězdičku více za Boha, o dvě méně za většinou ubohý a trapný humor.
Kmeny - Thrash metal (2015) (epizoda)
Rozhodně nejnudnější díl Kmenů, vypovídací hodnota nula, měla jsem problém to dokoukat i přes to, jak je mi tohle téma blízké. Achjo
Juste une question d'amour (2000) (TV film)
It's not a matter of being gay, it's simply a matter of love. :)
Hunger Games (2012)
Prvních cca 20 minut ubíjející soundtrack a jednoduše pitomá kamera. Pak se to trochu rozjede, chvílema je to zajímavý a krásný a dojemný, ale chvílema děsná za vlasy přitažená trapárna. Slabší ***
Zápisky o skandálu (2006)
Páni. Wow. Skvělé herecké výkony nejen obou hlavních představitelek, k tomu krásně dokreslující, trošku netradiční soundtrack. Paráda.
Julie a Julia (2009)
Moc příjemné překvapení, Meryl Streep válí a já mám hlad!
Jack (1996)
Filmu se moc nedaří skloubit tragédii s komediálními prvky, objevuje se pár dost trapných nebo kýčovitých scén (hlavně s Jackovými spolužáky), ale excelentní výkon Robina Williamse (ostatně jako vždy) tomu hodně přidává :)