Recenze (334)
Noc v muzeu (2006)
3* dávám velmi nerada a ještě víc mě štve, že nedokážu úplně vyjádřit svoje pocity. Ale přesto zkusím. Na noc v muzeu jsem se nárámně těšila a proto mě docela zklamala. Komedie to byla, ale neřezala jsem se smíchy a ani jsem nepotřebovala kapesník na slzy od smíchu. Zase naopak to byla příjemný rodinný film u kterého se dalo vydržet. Proto je to pro mělepší průměr.
Absolutně Scary (2003)
Co to jako mělo být?! No coment...
Sám doma 3 (1997)
Už to není co to bývalo. VŮBEC.
Syn pláže (2000) (seriál)
Hrůza... -200%
Ulovit miliardáře (2009)
Nechápu,jak nás to má přivést ke smíchu.
Mňam aneb Prima vařečka (1998) (pořad)
Zounar všem škodí a mě vždycky přivádí k šílenství.
Pokémon 3 (2000)
Vůbec nechápu, jak to nikoho může bavit.
Odcházení (2011)
všude na to byla chvála, ale mě to připadalo., že je to o ničem a celých 97 minut jsem se hrozně nudila. Jednu hvězdu za snahu.
Žába k zulíbání (2002)
Kde je Rob Schneider tam je katastrofa. 10%
Soukromá dramata (2010) (pořad)
Některá témata mě zaujala, některé vůbec. Prostě průměr. 50%