Recenze (4 574)
Ticho před bouří (2019)
Smrtelně nudné ticho před bouří která nenastane. A ta rádoby překvapivá pointa to zabila úplně.10%
Criminal Affairs (1998)
Amatérská hovadina, ale občas aspoň nechtěně vtipná. Dokoukat se to dalo, ale odpadu to neunikne.5%
Commando Ninja (2018)
Určitě zdařilá pocta všem starým dobrým filmovým flákům. Ani nemá cenu vzpomínat na to kolik filmů je tu citováno. No někdy se to povede hůř někdy líp. Byly tu scény u kterých jsem uchcával smíchy, ale i pár nevýrazných a všechno se trochu topí v přepálené stopáži která je holt vražedně dlouhá na to, že tu chybí cokoliv jako souvislý příběh. Takže ohledně těchto nejrůznějších fanouškovských poct u mě zatím naplno bodovalo Kung Fury, ale i tady jsem se bavil a klasický jednohlasý dabing tomu zážitku určitě přidal.75%
Americký bojovník (1992)
Na druhý shlédnutí amatérská tupost kterou nezachrání ani Gary. Navíc tady s šíleným účesem.20%
Lví drápy (1994)
Na to jaký Wilson vesměs točil kokotiny je tohle docela zábavná blbina s dostatkem přehnaných akčních scén u které potěší hlavně, že se nebere úplně vážně a tak 1* oproti původnímu hodnocení přidám.30%
Bez milosti (1995)
Reálný souboje mě docela bavily ty virtuální už jsou o hovně a Larson tu fakt vypadá jako úplnej teplouš. Aspoň je tu osvědčený duo Blanks, Merhi, akce dost a tak nuda nehrozí, ale na víc jak na 3* to už ani ta fanouškovská nostalgie po těch letech už nevytáhne.55%
Železné srdce (1992)
Asi celkem právem zapomenutý akční béčko s Korejcem Brittonem Lee který si střihnul debut v žánru který se stal zároveň i jeho derniérou. Není se čemu divit charizma a herectví má totiž na bodu mrazu. No aspoň souboje něco zachrání. Zpracováním je to takový neurážející a průměrný kousek, ale dolů ho sráží trestuhodné bojové nevyužití Nortona a po pravdě i Bolo už toho ve filmech předvedl víc.40%
Obtížné a vražedné (1995)
No dějově mi to sice nedávalo moc smysl, ale to nevadí, protože špičkový souboje to spolehlivě zachrání. Nutno uznat, že bojové umění které předvádí Billy Blanks je jedním z nejlepším co se dá ve filmech vidět a taky podobně jako v Back in Action tu funguje perfektní chemie mezi ním a Roddy Piperem plus je tu ještě Norton jako záporák. Pravda je, že většinu akční výplně tvoří bitky a přestřelky jsou takové nijaké, takže tentokrát to na víc než na tři hvězdy nebude, ale bavil jsem se slušně a hlavně začátek filmu má strhující tempo. To zase jo.65%
Tajemství loňského léta 3 (2006)
Naprostá zoufalost. Už u dvojky jsem měl co dělat, abych to nevypnul, ale tady už jsem neodolal.0%
Klec smrti (1988)
Ale jo bavil jsem se a jak už tu bylo napsáno tak od holčičího fightu jsou tu k vidění i slušný souboje, ale první hodina je peklo. Zvažoval jsem, že ty 3* dám, ale mimo bitek je to fakt totální píčovina. Nicméně pobaví tradiční dobový dabing. Byl sis sebou tak jistej ty sračko a proto jsme to prosrali! A podobných perel je tam víc.45%