Recenze (4 569)
Jan Žižka (2022)
Koukám, že všichni si tu do toho chtějí buď kopnout nebo to vyzdvihovat do nebe a já zůstanu někde uprostřed. Na naše poměry když si odmyslíme jakoukoliv historii a to, že tam místo Žižky mohla být jakákoliv zaměnitelná postava jsme dostali celkem hutnou syrovou a přímočarou řežbu na který ty prachy vidět jsou a je to úspěch i vzhledem k produkci. Jo dala by se tomu udělat bombastická reklama ve stylu : Od producenta Psycho Copa! (Ano je to jen zábava a hra, až dokud někdo nepřijde o oko!) Fosterovi každopádně Žižka sedne jak prdel na hrnec a Jákl režii neposral a celkově bez dalších keců lepší trojka.65%
Vynucená msta (1982)
Spíš vynucený film. Chucka mám rád, ale je fakt, že spíš až od druhý poloviny osmdesátek a ty jeho některý starší kousky ne, že mě úplně vyloženě nebaví, ale nejsou to žádný mega díla a tenhle kousek to vesměs potvrzuje. Je pravda, že akce je tu poskromnu, i když Chuck se v těch svých pár bojových scénách určitě předvede víc než slušně, tak víc než hodně průměrný béčko z jedný už dávno zapomenutý éry to není ani náhodou, ale fanouška na jedno shlédnutí nepohorší.50%
Medvěd (1988)
Takhle se točí reálný filmy v reálným prostředí s reálnými zvířaty. Současná cgi tvorba si může nasrat.90%
Injil (2021)
Po tý reklamě tady jsem zažil spíš zklamání. Dal jsem tomu druhou šanci, ale spíš bych šel ještě níž tak nic.25%
Section 8 (2022)
Režisér Sesma ani v tomto případě svůj stín nepřekročil a nepomohlo tomu ani to, že tady má Lundgrena s Adkinsem. Hlavní hrdina moc charizma nepobral a akce je tuctová. Ne úplně špatná, ale ani nic co by mě oslnilo. No jak jsem psal jsou tu dva moji oblíbenci, tak asi za každého z nich dám po jedné hvězdě. Za víc to nestojí.35%
Wire Room (2022)
Bruce Wiliž zde už jen ze setrvačnosti dojíždí svoji kariéru... Víc už asi ani není třeba k tomu dodávat.15%
610 metrů nad zemí (2022)
Scott Mann jel zatím dobrý kousky, ale tohle se mu žel lehce vymklo. Žádný strach o hrdinky filmu jsem tu bohužel necítil ani na vteřinu. Téma možná zajímavé, ale zpracování se nepovedlo, Tak snad radši někdy jindy.30%
Zákon mlčení (1985)
Začátek plus finální inferno super, ale to co bylo mezi tím mě nestrhlo. Norris i Davis to určitě umí i líp.55%
Small World (2021)
Souhlasím, že citlivějším jedincům tenhle film neudělá dobře. Víc psát netřeba, vidět potřeba.85%
Ve špatný čas na špatném místě (2022)
Ty pravý skvosty si na nás Vyliž ještě asi chystá. Opravdu otřesně otřepaná odpadní ohavnost.0%