Recenze (1 098)
Šógun (2024) (seriál)
Pravděpodobně seriál roku 2024 a možná i za delší období. Japonsko je tu díkybohu opravdu dosti japonské. Celý ten příběh inspirovaný reálnými událostmi a postavami je samozřejmě dost zromantizovaný, ale tak nějak ještě v únosných mezích. Obsazení, produkce, lokace skvělé, i když se natáčelo většinou v Kanadě a ne v Japonsku. Jediná menší vadou na kráse je tu misscast Cosmo Jarvise, který tu herecky dost nestíhá a celých deset hodin jen kouká jako vyoraná myš. Naštěstí on tu vlastně není až tak hlavním tahounem a postavou příběhu, těmi jsou tu spíše Anna Sawai a Hirojuki Sanada.
Jigen Daisuke (2023)
Tohle bylo opravdu příšerný po všech stránkách... bohužel i po té akční, přestřelky.... škoda i komentovat...
Chata na prodej (2018)
Tak u tohohle jsem se královsky bavil, jednotlivé rodinné charaktery vykreslené naprosto přesně :_). Kdybych mohl hodnotit samostatně jen první třetinu filmu, cesta po hřbitovech a na chatu, bylo by to dokonce za plný počet! :) Potom film bohužel už začne ztrácet co se nápadů a děje týče. Přesto rozhodně doporučuji film ke shlédnutí a dle mého názoru je zde vcelku podhodnocen.
Fallout (2024) (seriál)
Jako dávný fanoušek a milovník světa původních her Fallout a Fallout 2 jsem myslel, že tohle téma je nezfilmovatelné, navíc v podobě seriálu. Takže jsem tady očekával hroznou sračku, ale kupodivu to bylo vcelku dobré a zábavné. ;) *první série palec nahoru* btw... jen ta postava Waltona Gogginse mi hodně připomíná charakter Eda Harrise z Westworldu, což nebude úplně náhoda :)
Na Větrné hůrce (1970)
Tak zkratkovité a ochotnicky zahrané, že to nechtěně působí jak nějaká parodie (Pytlákova schovanka 2 a 1/2 :_).
Manželka Ronalda Sheldona (2001) (TV film)
Silné obsazení, avšak jinak vcelku slabomyslné. Především ta čistá láska kudrnatého Blažka a Schneiderové... to bolelo.
Nevinné lži - Hra (2014) (epizoda)
Jestli si někdo myslí, že takhle vypadají a fungují online hry a světy, tak to teda potěš koště. Nevinné lži mim rád, ale tenhle díl byl opravdu hodně mimózní.
Americká fikce (2023)
Chytrý, milý a zábavný film... Jeffrey Wright to celé skvěle táhne a ten vcelku nevšední konec tam pasoval jako p...l na hrnec ;)
Chudáčci (2023)
Nehodnotím, protože to nedám. Filmy Yorgose Lanthimose prostě nejsou pro mne (Humra jsem také nedal). Naprosto se míjíme.
Anna (2019)
Luc zde až příliš vykrádá sám sebe a jeho dnes již kultovní Nikitu. Bitky jsou přehnané (už ta první v restauraci, což je zas jen vykrádačka Nikity), aneb padesátikilová ruská modelka tu kosí stokilové chlápky doslova v zástupech. Když je střelí, ještě OK, ale ten boj nablízko není prostě věrohodný ani trošku. Navíc vztah hrdinky a Cilliana je podivně rychlý, mělký a divný na to, aby si hrála nakonec s ním na nějakou poloviční osudovost. Nicméně natočeno je to hezky a jako taková večerní oddechovka, u které je lepší moc nemyslet, se to dá. btw... Sasha Luss je pěkná baba a má krásný prsa;)