Recenze (814)
Tenet (2020)
Nejlepší bondovka dekády, která mě - podle Civalovy terminologie - pošimrala na koulích.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Ta nová trilogie nějak není při síle.
K2 vlastní cestou (2020)
Vybornej příběh, ale strašně spatnej film. Měli udělat knížku, článek v novinách nebo akční figurku.
Gentlemani (2019)
Trochu jsem čekal, že si teplej Hugh Grant toho kluka na konci vezme. Jako vždycky.
Vyproštění (2020)
Další díl! Prosím.
Cheza je jen jedna (2020)
Pro fanoušky boží. Pro všechny ostatní je to zbytečný jako ceskej prezident během koronaviru.
V síti (2020)
A hodnotím to s pinďourem v ruce!
Drahokam (2019)
Dostal jsem z toho tři infarkty a jednu mrtvici. A rýmu.
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Proč Cruise pro roli nepřibral 30 kilo, když Barry byl ve skutečnosti tlustej jako prase? Teda jako tuleň, hahahahahaahahahahahahahahaha. Hahahahahahahahaha. Haha.
Americký zabiják (2017)
Tak jsem to viděl. A to je všechno, co o tom můžu říct.