Recenze (272)
Star Trek: Picard - The Last Generation (2023) (epizoda)
Tak to si ani fanoušek původních Star trek seriálů a filmů více přát nemohl. Super, stará parta spolu na odpočinku a mladoši vyrážejí vstříc novým dobrodružstvím v nové Enterprise. Dobře se na to koukalo. Jen na toho Wesleyho nějak zapomněli. A Borgská královna byla pěkně hnusná. Díky, potitulkova scéna........ bude další seriál???
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Za mě spokojenost. Již je to pátý díl a bavil mě. Sice jsou to vlastně dva filmy v jednom, ale za mě dobrý. Doufám, že v šestém díle se sejdou všichni zajímaví přeživší z obou sériií dohromady, porazí INGEN a lidé i dinosauři si budou žít spokojeně až do smrti :-)
Chuckyho kult (2017)
Ale jo, mě to pobavilo. Podivně namixovaný děj s mnoha odkazy na předchozí díly. To že to vypadá jako film natočený v 90 letech nevadí. A docela mě pobavila potitulková scéna. Doufám, že Don Mancini natočí ještě velkolepé finále :-)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Já si myslím, že finále se skvěle povedlo a o moc lepší už to snad ani nešlo. Finále je trochu jiné než v knížce, jediné co mi chybělo byl poslední rozhovor mezi Harrym a Voldemortem při závěrečném souboji a delší bitva včetně úmrtí hlavních postav. Musím tentokrát vyzdvihnout i hudbu a sountrack, který je oproti první části relikvií daleko lepší a myslím že nejlepší ze série vůbec. Jediné co mi vadí jsou odfláknutá poslední DVD (od pětky výše) první DVD byla úplně skvělá a k bonusům jste se museli hezky prokousat, což mě hrozně bavilo.
Kristian (1939)
Ačkoliv nemám tyto staré klasiky v oblibě, tento film je vyjímkou (už jen pro to, že má žena ho miluje :-). Film o romantickém úředníčkovi vydávajícím se za svého bohatého bratra elegána a gentlemana se povedl a oblíbilo si ho několik generací. Příjemný romantický film
Stůj, nebo maminka vystřelí! (1992)
I když sám Stallone považuje tuhle komedii za absolutní katastrofu, já jsem na této komedii byl kdysi v kině a docela jsem se pobavil. Stallone v plínkách byl prostě božský :-)
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Zábavná komedie o ovládání, kterým můžete ovlivňovat svůj život. Ve filmu s Adamem Sandlerem si zahrál skvělou roli Mortyho můj oblíbenec Christopher Walken. Předvídatelný, leč dobře natočený film pro celou rodinu, no i když pro mrňata to vzhledem k milostnému vztahu mezi několika psíky a kačerem to asi není :-)
Nabitá zbraň 1 (1993)
Velice zábavná a povedená parodie na Smrtonosnou zbraň a jiné akční filmy, plná hereckých hvězd. Nejzábavnější byl asi Tim Curry v roli nájemného vraha převlečeného za skautku prodávající po domech koláčky.
Mortal Kombat 2: Vyhlazení (1997)
Všechna plus z prvního dílu zmizela a tak zbyla jen bezduchá napodobenina jedničky. Znatelně tu chybí i Christopher Lambert v roli Lorda Raydena. Jsem zvědavý jestli vznikne už 6 let stále ohlašovaná trojka, do které by se údajně Christopher Lambert měl do role Lorda Raydena vrátit. Uvidíme
Mortal Kombat - Boj na život a na smrt (1995)
Celkem vydařené akční Fantasy o turnaji, kde se hraje o svobodu celé planety Země. Moc jsem od tohoto filmu neočekával, a tak jsem byl mile překvapen. Zajímavé triky, dobrá hudba a Christopher Lambert v roli Lorda Raydena. Určitě to lepší z režijních počinů Paula W.S. Andersona.