Recenze (113)
Přišla v noci (2023)
Lásky jedné plavovlásky naruby. Forman by se dobře bavil;)
Veřejný nepřítel č. 1: Epilog (2008)
Precizní pomník skutečnému narcisovi. Tak jako neobdivuji Kajínka, naprosto v ničem neobdivuji Mesrina. Další duševní kripl s bouchačkou. Filmy do kupy za 3,5. Jacques Mesrine odpad.
Úsvit (2023)
Eliška Křenková je překrásná, ale nemělo by se zapomínat, že je taky vynikající herečka. Díky, Eliško, stálo to bez debat na Vás. DB
Citlivý člověk (2023)
Dobrý, byť okleštěný námět, otřesná kamera! PS: Pan Husár dokonce ani netuší, že se narodil v Československu, nikoliv na Slovensku, jak je zde uvedeno. Když mu unikají základní věci jako jsou nacionále, pak už se ani nedivím jeho nezvládnuté práci s handkou. Kamera není iPhone, takže buď trochu posilujte ruce a záda anebo doporučím míň pařit během natáčení. Zdar
Říše slunce (1987)
Kdo by to byl řekl, že Christian Bale zamlada tak příšerně přehrával. Skoro celý film. A Spielberg ho nechal.
Stínohra (2022)
Nejlepší český film roku 2022.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Armádě blbečků, kteří tu vzdychají nad brilantním nasnímáním a nazvučením dvouhodinového zabíjení lidí, opravdu nerozumím. A jsem za to rád. Nadřazenost, nadutost a tupost bílých, úplně stejná, jako když John Wayne odstřeloval po tuctech indiány a kina tomu tleskala. Klišé, patos, nuda. (na IMDb 77%)
Ztraceno v překladu (2003)
Ztracen v pohledu Billa Murrayho.
Úžasňákovi (2004)
"Mámin a tátův život jsou v nebezpečí. Nebo hůř; jejich manželství.."
Muž, který stoupl v ceně (1967)
"A jděte rychle, už mi jede vlak."