Recenze (792)
Delikatesa (2021)
Príjemné kinečko s nádhernou atmosférou a prostredím.Na záver som už bol poriadne hladný.
Halo (2022) (seriál)
Na to,že som hru nehral,je to riadne chaotické,avšak vidieť tie investované peniaze,ale nie je ich cítiť.
Memory (2022)
Stará garda pohromade,ale už to nie je ono.
Seveřan (2022)
Syrovo brutálne ohľadom na dobu v ktorej sa film odohráva,nadruhej strane mystika a skoro artové poňatie príbehu.
Morbius (2022)
Nemalo to šťavu,absurdný dej a naháňačky v hlbokej noci.
Žhářka (2022)
Pôvodný film ma celkom zaujal,ale toto dielo mohli vynechať,ešte aj na kópiu je to bieda.
Clean (2021)
Klasický revenge s psychologickou zápletkou.Akoby zložené z viacerych predošle známych filmov.
KIMI (2022)
Silne mi to pripomínalo klasiku Briana De Palmu "Body Double",aspoň čo sa prostredia týka.Ináč spokojnosť.Výstraha,ako nás začína nenápadne ovládať technika,ale doslova,na úkor normálnych ľudských vzťahov.
Uncharted (2022)
Taký qvázi moderný Indiana Jones,ale len priemerná zábava.
Hrubý střih (2022)
Inteligentná skoro divadelná dialógovka s mierne odfláknutým záverom.Zaujímavý strih.