Oblíbené filmy (10)
Osvícení (1980)
Je to bláznivá a divoká jazda.Učebnica úrovne špičkového hororu.
Old Boy (2003)
Neobvyklý silný filmový zážitok.
Blade Runner (1982)
Zjizvená tvář (1983)
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Chicago (2002)
Vetřelec (1979)
Videl som to v kine niekedy začiatkom 80.tych rokov a bol som totálne psychicky aj fyzicky odrovnaný.Potom som doslovne doloval zo zahraničných zdrojov,že kto vlastne vytvoril tú fantastickú formu a výzor votrelca a tým bol švajčiarsky pán umelec už nebohý H.R.Giger.Tiež pomáhal aj pri filme Prometheus.
Gravitace (2013)
Geniiálne a napínavo spracovaná vesmírna dráma.Ako to vôbec točili ? Celkove tie nápady neboli až tak sci-fi,ale zhltol som to aj s navijákom.A som presvedčený,že sa nám črtá na nový kultový film.
Olověná vesta (1987)
Len skutočne ťažko sa predstavuje tvrdý výcvik amerických vojakov,ktorí potom zahynú zblúdilou guľkou,alebo v lepšom prípade sa stanú invalidmi,alebo psychyckími troskami.Bohužiaľ nielen vo filme,ale hlavne v reálnom živote.
Příchozí (2016)
Neuveriteľne invenčný film s geniálnym režisérom.V skutočnosti to sci-fi ani nie je,je to skôr o ľudstve,kde vidieť a história to dokazuje,že človek je sám sebe najväčším nepriateľom.Treba vidieť viackrát.Amy Adams na Oscara.Podstatou príbehu sú príchodzí mimozemšťania,ktorí sa skontaktovali s ľudmi v snahe zabrániť celosvetovému konfliktu vedúcemu k zničeniu ľudstva ,využitím hlavnej hrdinky vidieť budúcnosť tak sveta ako aj svoju osobnú.Svet je zachránený,ale jej osobný život nie.Potvrdzuje to aj otázka"Čo by si zmenil,ak by si poznal celú budúcnosť svojho života?".A ona ju pozná.To čo vidíme na začiatku filmu je vlastne budúcnosť z konca filmu.Minulosť a tiež budúcnosť v mene dieťaťa Hannah.Po druhom zhliadnutí,určite film roka.