ninon

ninon

Darja Anna Tof

Česko

79 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4
    • 19.9.2017  15:10

    Konverzační drama, ve kterém mě víc zajímalo co se na stole jí, než co se nad stolem přetřásá.

    • 22.6.2016  11:08

    Až na toho nadabovaného Kellyho, propocené košile a texty písniček, které zněly jako když se někdo snaží zpívat jazykolamy a ještě u toho jede na káře po polní cestě nebo se snaží zpívat černou kroniku z novin (čehož se v tomhle filmu opravdu dočkáme).

    • 9.2.2016  14:55

    Lokace, hudba, lokace, hudba. Zbytek je navíc.

    • 9.2.2016  14:52

    Zajímavý nápad, ale podobné nešvary jako ve filmu Pan Nikdo. Kopie scény z filmu Cashback jako facka. Z filmu vypadl zákon č. 2238 - Krásná žena musí v tomto filmu skončit s neambiciozním neatraktivním o generaci starším moulou.

    • 9.10.2015  21:33

    Tak teď už chápu jak mohl získat film Crash od Paula Haggise Oscara.

    • 14.2.2015  13:44

    Tihle sourozenci by dokonale zapadli do rodiny Pfeffermanů ze seriálu Transparent.

    • 29.6.2014  14:25
    Pod kůží (2013)
    *****

    Zvědavost mě přitáhla k tomuhle filmu, i když knižní předloha Michaela Fabera mě vůbec nenadchla. Otázka, jestli se dá vůbec mluvit o knižní předloze, protože film a kniha mají minimum společného. A je to spíš k dobru. Kdo nezná předlohu, užije si film víc. Cyklus lovení, celková atmosféra podtržená skvělou hudbou a závěrečné otisknutí lidskosti zvedá hodnocení nahoru.

    • 26.6.2014  15:49

    Chomet se u mě asi nezařadí mezi mistry bizarností jako jsou Gondry, Jeunet a Wes Anderson. Těm i v hraném filmu projde kdejaká přitaženost. Chomet má úžasné nápady a představivost, to ano, ale funguje to jen v animaci. Například v Iluzionistovi dokázal vybudovat atmosféru i bez velkého děje a s minimem dialogů. V Attilovi je málo děje, moc dialogů (a to hlavní hrdina nemluví vůbec) a atmosféra chybí.

    • 31.7.2013  18:33

    Pasivnost/oddanost hlavního hrdiny mi v něčem připomněla literární postavu Meursaulta. Takovou hloubku od Refna ale opravdu nečekám. Proto je pro mě výklad a la Freud (zabití otce, vztah k matce) čirým přáním a detektivní prací diváků aneb kdo hledá najde. Jen se podívejme na důvod přílišného použití červené barvy - barvoslepý režisér! A je vymalováno. Co si z tohoto filmu nakonec odnáším je otázka proč kvůli téhle roli Gosling trénoval nějaký Muay Thai box, když -spoiler- použije pěsti všehovšudy jednou (a ještě mizerně) a pak střílí?!

    • 28.7.2013  21:31
    Hannibal (TV seriál) (2013)
    ***

    1. série: Slibný rozjezd (jak to tak bývá), po kterém následuje brzký návrat do zajetých kolejí současných obrazově uhlazených kriminálních seriálů. V každém díle pár "sofistikovaných" rozhovorů a samozřejmě šokujících výjevů. Bez těch by dneska podobný seriál neobstál?! Poslední 3 díly dokoukány bez špetky očekávání. Na 2. sérii mě může nalákat jedině David Bowie, pokud ho tvůrci přemluví.

    • 24.3.2013  11:27
    The Carrie Diaries (TV seriál) (2013)
    ***

    Jako fanynka Sexu ve městě jsem cítila jako povinnost dát tomuhle seriálu šanci. Jenže Carrie Diaries je se Sexem ve městě spojený hodně tenkou nitkou (autorům spíš uškodilo, že se v původním seriálu hlavní hrdinka o své minulosti téměř nezmiňuje), kterou tvoří pouze dvě věci - jméno hlavní hrdinky a název Manhattan. Trochu málo. Zbytek je obyčejný seriál pro teenagery odehrávající se v 80. letech. Právě ty ho drží nad vodou.

    • 14.9.2012  12:49
    True Blood: Pravá krev (TV seriál) (2008)
    ****

    Nejsexističtější seriál všech dob. A stejně se na něj dívám.

    • 30.1.2012  11:43
    Budoucnost (2011)
    ****

    Moudro z filmu: je vám 35 a za pár let už to bude 40. No a 40, to už je v podstatě 50 a potom už všechno končí. Film přesně pro ty, kteří mají pocit, že jim v životě něco uteklo/utíká/uteče. Náctiletí nemají šanci docenit.

    • 30.1.2012  11:37

    Brad a jeho brada, hoho.

    • 28.1.2012  11:00
    Moneyball (2011)
    ***

    Film se všeho všudy třemi ženami, které se objeví na plátně z celých 133 min asi na minut 10 a člověk se potom pídí, proč tam vůbec byly. Minimálně jedna (exmanželka) tam působila jako prázdná pauza pro nádech před další sprškou baseballu. Dobře, film je o mužích a sportu. Ve zkratce o tom, jestli vyhrají nebo nevyhrají. Pak je mi ale záhadou, proč jsme z celé série zápasů viděli jako diváci pouze pár střípků (i dokumentárních), což např. mně vzrušení ze hry moc nepřineslo. Hm, tak to tedy asi bylo o jednom muži. Jenže o tom mi celý film řekl asi to, že má tvář Brada Pitta (dobrý tah pro uvíznutí v paměti), je to smolař (a nebo taky ne) a plive do kelímku. A tak snad jediné co si budu z filmu pamatovat a bude mi to vrtat hlavou je to - co a proč plivali (ano, bylo jich víc) muži do kelímků a zda to nějakým způsobem souvisí s baseballem!?

    • 29.9.2011  16:12

    Ranní rutina mladého chlapce a jeho slečny, která vstala z postele levou nohou.

    • 24.9.2011  18:00
    3 (2010)
    ***

    I když vynechám anděla, otravné citace klasiků, velký otazník nad jednáním mužské postavy (statistika říkající, že každý druhý muž má homosexuální zkušenost je vážně pravda?!) a další otazník nad údajnou atraktivností naprosto prázdného (ještě než do něj Bůh vdechl duši) Adama, tak s přibývajícími minutami filmu pro mě čím dál tím méně uvěřitelnější. Čekala jsem, že se Tykwer popere s tématem, které nakousnul až na úplném konci, takže si budu muset evidentně počkat na pokračování...Drei Zwei. Ale ano, život berlínských intelektuálů je prostě úžasný!

    • 1.7.2011  23:49
    8 žen (2002)
    ****

    Ozonovi se do filmu podařilo vměstnat nejen 8 oslnivých žen (a že každá by mohla mít svůj film), ale i několik žánrů - melodrama, muzikál, tragikomedii. I klasickou detektivku, za kterou by se nemusela stydět ani Agatha Christie.

    • 1.7.2011  15:29

    Je to hra či sen, já vidím dvojmo Becketta obcujícího s Shakespearem. Slovní tenis (aristokratičtější než fotbal) dostává nového rozměru. Nemile jsem však překvapena, když závěrečné titulky prozrazují mi kdo je kdo.

    • 30.6.2011  13:44

    Michael Reynolds, člověk, který se má za moderního proroka (pozemský koráb, komunity). Škoda jen, že dokument se ve větší míře zabývá spíš bojem s byrokracií.

    • 27.6.2011  15:56
    Barry Lyndon (1975)
    ***

    Barry Lyndon, jedna z nejotravnějších filmových postav + moje averze k historický filmům x samotná délka filmu umocňující předešlá negativa = 3

    • 10.5.2011  17:24
    Hlad (2008)
    ***

    Hodně pomalá mužská záležitost.

    • 9.2.2011  18:35
    Most (2003)
    **

    Tolik nešvarů filmových v půlhodince, až se mi podlomila kolena. Ble.

    • 9.2.2011  18:29

    Navodilo to ve mě dojem sobotního dopoledne, protože v tu dobu takové filmy v TV dávají. Už mi chybělo jen kakao. On ten film sám o sobě byl sladký dost. Marně jsem doufala, že to neskončí tak jako x podobných filmů. A tak si teda budu představovat, že jim to vydrželo max. rok, pak Bryce zjistil, že ho Juli jaksi fyzicky nepřitahuje. Že ho nepřitahovaly vlastně nikdy ženy (důkaz ve filmu) a že by byl nejradši s Garrettem (někde za tělocvičnou). Bryce bude chvilku na převýchově v blázinci, pak se napraví, vezme si nějakou husičku od vedle. Juli to vezme všechno statečně a odjede meditovat do Indie, pod strom bódhi. Bryce se nakonec oběsí na tom stromu, co jsme viděli ve filmu v závěru, že. :o)

    • 6.2.2011  10:50

    Noé si může podat ruku s Trierem. Jsou to takoví dva "provokatéři", kteří už jsou ale zřejmě na své diváky moc krátcí, nebo možná moc staří (chichi). Přijde mi, že jsou diváci náročnější, zmlsanější a režisérstvo nestačí. Co byla kdysi provokace, dneska už není ani polechtání. Takže taková předlouhá hotelová scéna je opravdu naprosto zbytečná a hlavně...nudná. Explicitní sexuální scény ani penis už dneska nikomu dech nevyrazí. No a pár leknutí najdu v každém druhém filmu. Nemůžu ale upřít, že forma filmu se mi líbila. Kazí to ale naprosto obsah. Tibetská kniha mrtvých? Ech. Proč já mám pocit, že ti filmaři na náboženských tématech totálně ztroskotávají. Ale budiž, mělo to být o životě a smrti. Já bych vzala i těch několik do očí bijících (asi jako úvodní titulky) chyb (ty mě šokovaly asi nejvíc z celého filmu). Ale proč s dívat hodinu a půl dál na film, když už jsem si 2+2 dala dávno dohromady? A ještě to kopíruje pomalu romanci na nedělní odpoledne! To by musel pan režisér předvést v druhé půlce filmu daleko víc a to se nestalo. Po úvodní půlhodině to šlo od 5 ke 3.

    • 3.2.2011  20:51

    A já tam kolem chodila a nikdy jsem na pana Halíka nenarazila. Ale že by si tam mohl vedle něj stoupnout i ten "anarchista", hehe. Každopádně škoda, že nebyl Halík zkonfrontován s feministicky smýšlející babičkou. To mohlo být zajímavé.

    • 20.11.2010  15:59
    Živí mrtví (TV seriál) (2010)
    ***

    Jestli měl první díl navnadit, tak se tak nestalo. Zřejmě nikdo nedokáže vymyslet lepší nástup zombie, aniž by někdo kvůli tomu nemusel ležet v nemocnici v kómatu. Ovšem, že dotyčný, v nemocnici ležící hrdina bude postřelen do ramene a nakonec tam bude pobíhat z obvázaným břichem, to už je trošku víc mimo. Zřejmě si toho nemáme všímat v porovnání s krásně vyvedenými zombíky. Do třetice, byď by se v seriálu snad i nějaké sympatické postavy našly, tak já po třetím dílu končím. A to kvůli úděsnému hraní Sarah Wayne Callies - koulet očima není herectví, prosím!

    • 28.9.2010  20:24
    Weirdsister College (TV seriál) (2001)
    **

    Přiznávám bez mučení, že jsem se na to dívala jen a pouze kvůli Bobby Barrymu. Proto taky to zkreslené hodnocení. ;-)

    • 25.9.2010  13:09
    Ex Drummer (2007)
    **

    Pouze pro mladé rádobyrebely s hospodským humorem, kteří skočí po jakékoliv prázdné provokaci.

    • 16.7.2010  23:44
    Pan Nikdo (2009)
    ***

    Hmm, hmm... to měla být óda na dějiny kinematografie nebo? Jak minuty filmu přibývaly, tak už mě věru bavilo jen nacházení dalších citovaných filmů (Harold a Maude, Sunset Blvd..,True, Requiem za sen, krátké filmy Sam Taylor-Wood, Benjamin Button, Otevři oči). Jinak přebarevný to mišmaš o všem a zároveň o ničem. Přišlo mi to tak, že vize byla veliká, režiséra pohltila a přerostla a když už tomu dál tolik úsilí a času ze života, tak už je to třeba nějak doplácat dohromady. Ve velkém stylu, aby to zakrylo trhliny, plus pár výpůjček z jiných filmů. (Mirka Spáčilová to nazývá artovým filmem, u kterého diváku nemá vadit, že se ztrácí v ději). Dodatek: A možná to byl od Dormaela velmi chytrý tah, recyklovat nápad ze svého vlastního filmu a tím ho postavit na stejnou úroveň použitým citacím z filmů dějin kinematografie nebo jen oblíbeným filmů režisérovým. Sám se tak nenápadně ocitnout na vyšší příčce.

<< předchozí 1 2 3 4
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace