Oblíbené filmy (5)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Jeden s filnů, který mě totálně nadchl tím, že byl upně jiný než to, co jsem do té doby viděl. Má to spád, je to vtipné, hlášky v originále i v dabingu.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Nebezpečné známosti (1988)
Propracované komorní drama o vtazích a manipulci.