Poslední recenze (1 386)
Godless (2017) (seriál)
Wow. Neprávem opomíjený westernový seriál. Zaplaťpánbůh - jedna řada, 7 dílů, hotovo. Dobrý námět, skvělá hudba, nádherné scenérie. Holky to vzaly pěkně zostra. Od úvodní epizody mě to nadchlo. Všichni to zahráli výborně. Překvapením je pro mě hlavně Jeff Daniels. Vždycky jsem ho měl za toho druhého z Blbý & blbější. Nádhera. Ale ani ostatní se nenechali zahanbit. Brodieho-Sangstera si vybavuji z Lásky nebeské. A Mockery je sexy když vezme do ruky opakovačku. Jo, scéna s rukou ukazující směr je mor! Je tam to samozřejmě mnohem víc. "Rád" bych něco vytknul, ale nejde to:) Jízda od začátku až do konce. Takhle se to dělá!
Zlomové okamžiky: Atomová bomba a studená válka (2024) (seriál)
Výborný dokument. Ač US produkce, hodně objektivní. Historický průřez od druhé světové, přes vývoj+krádež vynálezu atomové bomby, železnou oponu, operace CIA a pády režimů, zbrojení, studenou válku, karibskou krizi až po pád berlínské zdi, rozpad SSSR a bohužel i současný konflikt na Ukrajině. Snad i tentokrát budou lidé duchapřítomní jako v minulosti a nikdo to tlačítko nezmáčkne. Byl by to konec světa, jak ho známe. Tohle by měl vidět každý.
Noční recepční (2016) (seriál)
Hiddlestona mám rád a u špionážního thrilleru nepotřebuji honičky v autech, střelbu ani šalovačky. Tady ale končím u 4.epizody. Je to nuda. Víc jsem se pobavil u podcastu o PCT (Pacific crest trail). Úplně jiný level, ikdyž se tam pouze hovoří:)