Recenze (855)
Žena (2017)
Trochu zklamání, bylo to hodně průhledné
Forrest Gump (1994)
Tenhle film je moje srdcovka. Každý by měl být jako Forest a bylo by na světě lépe :) Když se cítím zle, pouštím si ho.Čisté lidství.
Americká manželka (2016) (seriál)
Výborně vybrali ústřední postavy, jsou velmi uvěřitelné a bavím se vším tím pokrytectvím američanů.
Cokoliv (2003)
Tak z tohohle filmu mám depresi i já.
Centrální inteligence (2016)
Nejslabší kousek a to mám oba hlavní protagonisty ráda :(
Hlava Medúzy - Vykročení do života (2021) (epizoda)
No vida 2.díl je o trochu lepší. Dám tomu šanci.
Hlava Medúzy - Hlava Medúzy (2021) (epizoda)
Nebylo to tak špatné, jak jsem podle hodnocení čekala. Docela byla vidět snaha o zlepšení naší produkce. Taky myslím, že Jirka Strach by tomu dal větší šmrnc a vyvaroval by se nelogických situací. Vem to čert, dívat se na to dá.
Vězni slunce (2013)
Koukat se na to dalo, i když škoda,že to nedomysleli.
Akta X - Série 4 (1996) (série)
No některé díly se hodně nepovedly, spíš takový Grimm :) I když i ten se mi líbil, jenže ten si na nic nehrál.
Na dostřel (1993)
Správnej film, bez zbytečných umělých efektů.