Recenze (857)
Co čas nezahojil (2012)
Dost nedoceněný film, nechápu slabší hodnocení..Velmi dobré drama zahrnující rodinné vztahy členů rodiny, kteří se zúčastnili nesmyslných válek, které navždy změnily jejich myšlení a znemožnily návrat k normálnímu životu.
Den blbec (2014)
Do první půlky to bylo vtipné a pak se to zvrtlo na trapnost. Jako chlap, který špatně snáší alkohol se změní v debila?
Jak si nepodělat život (2019) (seriál)
Konečně česká produkce na kterou se dá dívat ,
Láska a čest (2013)
Myslím, že je tento film hodnocen nespravedlivě. Nenásilnou formou mně bylo předloženo, co se odehrávalo v myslích chlapců tam a těmi doma.
Zvláštní příběh rodiny F (2015)
Jedna hvězda jen za to, že jsem byla schopná tuhle kravinu dokoukat :( To mám Batemana a Walkena upřímně ráda.
Krvavá nevěsta (2019)
Jedno slovo- SUPER :D :D :D
Šifra (2003) (TV film)
Už jen sledovat úžasné herectví- Klause Maria Brandauer je požitek sám o sobě a zápletka je neotřelá. Kam se podělo bohatství tisíců židů a jejich konta ve Švvýcarsku? Trochu se i zapomnělo, kdo hlavně těžil z válečné mašinérie a kdo těží i dnes.Nejen právníky, ale i bankéře je třeba hodit do moře :)
Candyman (1992)
Kravina, pořád jsem čekala, kdy teda začnou ty lekačky a vono nic, než jen tam, kde jsem je pochopitelně čekala. Konec přesně podle šablony. Tohle byl podle mně horror-/www.csfd.cz/film/146130-purpurovy-vrch
Jumanji: Další level (2019)
Na tohle pokračování jsem opět šla do kina na 4DX projekci a musím přiznat, že se mi to velice líbilo, ačkoliv jsem podle recenzí nic moc nečekala. Opak byl pravdou . Bavila jsem se královsky :)
Legenda o drakovi (2015)
Velmi milé překvapení :)