Recenze (854)
Místo v životě (2006) (seriál)
Pokud budete tohle pokračování brát jako sitcom. budete spokojeni. Přiblblé dialogy a nepravděpodobné vztahy pak budete brát s humorem :) A taky skokové změny charakterů. Trochu seriál zachraňuje dvojice Munzar-Hlaváčová-v reálném byli manželé.
Tenká červená linie (1998)
Tak nějak jsem si tam ani nevšimla Clooneye. Zřejmě před 20ti lety vypadal jinak Ok. Válka je hnusná a ať se snaží Amíci vypadat jako ti hodní je to zvěř Nakonec jsem ho našla-samo, že až na konci, přece se nebude brodit bahnem, že ano
Kolo zázraků (2017)
Padla na mně po shlédnutí depka. Nekoukat navečer. Kate skvělá-na zabití. Ženy jsou šílené -bohužel
Pláč sovy (2009)
Nevěrohodná kravina
Díry (2003)
Tenhle film mě velmi mile překvapil. Pustila jsem si ho jen proto, že jsem se chtěla podívat jak Shia la Beouf hraje jako mladý chlapec, ale nakonec jsem sledovala jednoduchý a chytlavý příběh s dobrou náladou. Jednohubka :)))
Přes palubu (1987)
Tak takhle přesně má vypadat komedie, po které se budu culit ještě pár dní :)
Odpolední směna (1984)
velmi slabé 2hvězdy
Zlo nikdy nespí (2016)
Děsná kravina
Skalpel, prosím (1985)
Dobrý příběh z nemocničního prostředí z doby, kdy jsme ještě uměli točit filmy. Zajímalo by mně, kam se to podělo
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Poprvé jsem to sledovala dost ledabyle a byla jsem nespravedlivá -zvedám hodnocení