Recenze (57)
Zpátky do školy (2009) (seriál)
pomalejší rozjezd úvodních dílů vezme brzy za své a s přibývajícím časem se scénáristé trhají ze řetězů pořád víc a víc, což je jedině dobře. Mezi vrcholy patří díly hrající si na celé tématické filmy jako gangstarský, apollo, paintball, trampolína atd atd..naštěstí spolehlivě pobaví i každý další díl. Nepamatuju seriál (a že mám nakoukáno) s takovou kadencí narážek a parodií, s tak vyprofilovanými postavičkami a nápaditými příběhy či dialogy a seriál tak příjemně ulítlý a zároveň logický
Řezník: Ta holka v mym sklepě (2011) (hudební videoklip)
velmi věrně vykreslený zvrácený pohled ještě zvrácenějšího jedince na vztah se svoji "vyvolenou"
Kill Buljo (2007)
nevím..poprvé se mi film docela líbil a moc pěkně jsem se bavil, druhé shlédnutí následující den jsem vzdal po pár minutách..každopádně je třeba počítat s jistou ujetostí autorů, nízkorozpočtovým pojetím a občasným zařazením do kategorie "tak špatné až vtipné"
Atlas mraků (2012)
bezpochyby zajímavé a poměrně poutavé dílko, byť zbytečně moc rozsekané, což mu spíše škodí. Nicméně hlavní klad spatřuji - podobně jako v matrixu - v ideologickém vzkazu - který také ukázal dva základní typy lidské povahy - jednoduše řečeno komformisty a idealisty. A stejně tak jako v matrixu, tak i tady pozdvihli ty idealisty, kteří bojují za "správnou věc", idyž to nemusí mít význam, ale prostě je to správné. Krom toho všechny příběhy jsou poměrně zajímavé a každý by klidně zasloužil vlastní film
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
jak už mnozí zmíňují, první díly trochu nuda, což je způsobeno i celkově pomalým tempem serialu, nicméně časem se začně něco dít. Zápletky jsou totiž odhalovány pěkně postupně a tvůrci se někdy nenamáhají s přílišným vysvětlováním. Také občasná obsence dialogů nepotěší. Naopak potěší pěkně vykreslená atmosféra mých oblíbených 60.let, po zkouknutí dílu, kde byl atentát na jfk mi bylo opravdu nedobře, což určitě svědčí o jisté autentičnosti. Zdá se mi ale i poměrně komplikovaná angličtina, seriál koukám s anglickýma titulkama a i tak mám problém někdy chápat, což třeba u himym a dalších neznám, ale to jsou zcela jiné kategorie zábavy.. (po dokončení 3.serie, denní dávky dílů rapidně rostou)
Příběh Alvina Straighta (1999)
pěkný, milý, jednoduchý příběh s klasickou lynchovskou režií, která je ale přece jen v tomhle případě poněkud navíc, neboť film s "nej" scénou, kdy traktůrek jede z kopce, se po čase, i přes krásné záběry, stane poněkud zdlouhavým. Závěr jsem také očekával trochu bohatší
Austin Powers: Špionátor (1997)
A.P.: "What exactly do you do, Mr. Number Two? ... Number Two: That's my business. A.P.:yeah....
Zombieland (2009)
taková "klasika", která sice absolutně ničim nepřekvapí, na druhou stranu je to poměrně příjemná zábava
Temné stíny (2012)
hodně rozporuplný film..typický burton ve snové atmosféře ještě přikrášlené 70s, první polovina filmu je slibná, postupně jde ale do kytek stejně jako sedmdesátky a závěr už je přílišný kýč..škoda, potenciál byl velký, ale zůstal zcela nevyužit
Méďa (2012)
inu, klasický seth, konečně se pochlapil a troufl si na vlastní film, najdou se i slabší chvilky, ale nikdo není dokonalý, jelikož je to můj osobní Bůh, nezbývá než za pět