Oblíbené seriály (10)
O.C. (2003)
Přátelé (1994)
Tuhle patru bych si dovolil nazvat "jedna z dvou nejlepších partiček v New Yorku" ..tento seriál je dokonalost sama ... a proto ať si říká kdo chce co chce ...tenhle seriál miluji.. a kdo ho neviděl nemůže chápat....
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Kalifornské léto (2004)
Anatomie lži (2009)
Sběratelé kostí (2005)
Dr. House (2004)
Glee (2009)
Dexter (2006)
Nebýt matky která hlídá mou školní docházku,hygienu, stravování a pitný režim ....Dexter by mě asi zabil, je nemožné se od něj odtrhnout ( neberte to prosím doslova... :D :D :D ... takovej maminčin mazánek zase nejsem :D :D )