Oblíbené seriály (6)
Přátelé (1994)
Nunui yeowang (2006)
Dvěma slovy: Nádherné a smutné. Na tenhle seriál se snad ani zapomenout nedá.
Tajemná zahrada (2010)
První díl nic moc, od druhého dílu mě to chytlo tak, že jsem to zkoukla snad během tří dnů.. Seriál se mi moooc líbil, není mu co vytknout..Herecké výkony Bina Hyeona a Ha Ji-won jsou opravdu úžasné..brečela jsem smíchy, nejvíce když si vyměnili role :D No, ale zase tam byly i dramatické chvíle, kdy to bylo až k pláči..Nicméně, dopadne to víceméně dobře, takže rozhodně doporučuju zhlédnout! :-) Já určitě někdy dám repete..:-)