Poslední recenze (10)
Arcane (2021) (seriál)
Proč se mi nějaký animák opakovaně vkrádá do sci-fi vyhledávání? Tak jsem se podívala. Po 369 minutách přetržených pouze pečením nepečeného dortu poslouchám nekonečnou finální smyčku. Tak lahodný obraz dochucený zvukem mi dlouho nikdo neservíroval (hořký Bashir). Podle receptu pc hry, kterou neznám (LoL), se někomu konečně podařilo upéct Michelina. Příběh je vlastně typicky hrdinský a kynutý, mohutný, klenutý, občas se propadne do hloubky, občas do řídkého hrdinství, sežrala jsem to. Další chod už nechci.
Pokoj č. 10 (2006) (seriál)
Skvělý námět, slabá dramaturgie, pro mě nezajímaví hlavní hrdinové, moc patosu. Ten nápad mi ale do dneška leží v hlavě.
Borci z Blue Mountain State (2010) (seriál)
Neviděla jsem prcičky...nemám s čím srovnávat. Hierarchie americké střední školy je mi protivná, tenhle seriál ji doslova uctívá, blbce nesnášim, kromě jediné postavy, jsou tady blbové úplně všichni. Z jedné poloviny BMS staví na sexu, z druhé na dementech... Ale párkrát jsem se fakt zasmála, protože v jádru jsem primitiv :)))