Recenze (25)
Truman Show (1998)
Veľmi prvoplánové, námet pritiahnutý za vlasy zostal z väčšej časti nevyužitý. Obsadiť Jima Carreyho do úlohy človeka, ktorý to akože nehrá, je nepodarený pokus o iróniu.
Grave Encounters 2 (2012)
Sto minútová prehliadka debility. Jedna hviezdička za viac trash efektov ako v prvom dieli.
Snídaně u Tiffanyho (1961)
To, že je to staré ešte neznamená, že je to pekné. Je to najdlhšia reklama na svete, obohatená otrasným výkonom Georga Pepparda. Všetky postavy sú také, že by ste im najradšej dali jednu cez hubu, dej je 100% predvídateľný a celkovo okrem falošného britského prízvuku film nemá čo ponúknuť.
You're Next (2011)
Dve z troch hviezd za scénu s mixérom.
Laurence Anyways (2012)
Áno, krásne Dolanovské poetické zábery a celkovo Dolanovksý štýl. Ako Xavierov fanúšik to všetko žeriem. Žeriem aj herecké výkony a všetko. Ale scenár fakt nie. Postavy sú v nejakom divnom tranze (keď teda zrovna nerozbíjajú porcelán, čo je tiež také Dolanovské), väčšinu času asi práve fičia na Xanaxe a za takmer tri hodiny vlečúceho sa deja nám Xavier nedokáže vysvetliť, prečo svoje problémy (ne)riešia práve takto. Navyše, to že sa dej odohráva v deväťdesiatych rokoch mi príde veľmi samoúčelné, človek má pocit, že časové zasadenie príbehy použil režisér len preto, aby mohol vo filme byť telefón s rotačným číselníkom.
Insidious 2 (2013)
V spojení s prvým dielom veľmi dobrý príbeh (na horror). Atmosféra za tisíc, klišé milion...
Neuvěřitelně hlasitě & nesmírně blízko (2011)
V prvom rade si treba uvedomiť, že toto nie je film o 11. septembri. 11. september je len pozadie pre celý príbeh. Príbeh je hlavne o chlapcovi s Aspergovým syndrómom, ktorý má problém s vecami, ktoré nedávajú zmysel. A potom sa stane niečo, čo vôbec nedáva žiadny zmysel. Všetci sa snažíme natiahnúť našich "osem minút", či už tým, že jednoducho zavrieme oči, rôznymi rituálmi, enormnou konzumáciou čokolády... Ale nakoniec sa musíme vrátiť do reality. Človeku ako je Oscar to jednoducho ide oveľa ťažšie. Knižnú predlohu nepoznám, ale porovnávať knihu s filmom je absurdné. Film nikdy predsa nemá také prostriedky ako má kniha a kniha nemá také možnosti ako má film...
Mekong Hotel (2012)
Ešte nikdy som nevidel aby odišla polovica ľudí z kina. Príde mi to ako keby niekto natočil tri krátke filmy a nejak to v delíriu prestrihal. Pokiaľ nie ste fanúšikom experimentálnych filmov typu "tento záber sa mi páči, tak tam bude päť minút" tak sa tomuto počinu radšej vyhnite. Jedna hviezdička, za to že som sa pobavil na reakciách ľudí v kine.
Gravitace (2013)
Nebyť veľmi dobrého vizuálneho spracovania, patrí na to nálepka odpad, ale predsalen niekto sa na tom nadrel, tak nebudem sviňa.
Paranormal Activity 4 (2012)
Vo filme sa stále opakujú tie isté paranormálne "aktivity". Odhŕňanie prikrývok, húpanie lustrov, padanie vecí zo stropu, zatváranie dverí, vznášanie sa, ťahanie ľudí po zemi, útok na kameru,... jednoducho obohraná platňa. Možno to už tvorcom aj došlo, a tak sa snažili "napodobniť" scénu z The Shinning, ale vôbec nepochopili, že s nehybnou kamerou sa to jednoducho nedá. Tiež nepochopili, že scény natočené "nasilu" ako domáce video sú jednoducho trápne.