Recenze (157)
Gravitace (2013)
Ze všech stran mně přiletělo spousty negací na tenhle film....ale na tyhle názory člověk nemůže dát! Mě Gravitace naprosto ovládla už od desáté minuty....skvělé efekty, vizuálně dokonalé, kamera, režie, Sandra, prostě jeden velký zážitek!!! Po dlouhé době někdo prolomil hranici v tomhle žánru!!!!!!!!
10 pravidel jak sbalit holku (2014)
Naprostá pecka!!!! Dlouho jsem tak dobře nepobavil....
Žralokonádo (2013) (TV film)
.........neuvěřitelný.....????......co to je??...
Muž z oceli (2013)
Vyvážený film po všech stránkách...moře akce i oddechových částí...Nolanův rukopis je tady opět jasně vidět...dynamika v záběrech i hudbě je dokonalá. Jo, to když se spojí Snyder, Nolan a Zimmer, tak je to záruka kvality. Odpouštím i ten kýčovitý konec...nemůžu si pomoct - celkový dojem je silnější!
Příběh kmotra (2013)
Čekal jsem pecku...ale asi jsem se měl držet při zemi...průměrný film, osobně bych dal přednost Hranařům, kdybych se měl rozhodovat co si pustit...
Zloba - Královna černé magie (2014)
Opět originální pojetí klasické pohádky....to prostě miluju! Vizuální podívaná, Angelina bezkonkurenční, naprosto mě to vtáhlo do děje....prostě skvěle!!!
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Velmi nesympatický snímek...místy má člověk chuť odejít od filmu, protože zjistí, že je to vlastně o ničem a že to celé přestává vnímat. Škoda filmu...škoda času...škoda peněz. Pro mě velké zklamání! Tak opěvovaný a oceňovaný film ze všech stran a nakonec propadák. Nehdlám stádovitě podporovat blbost jen proto, že má film pár českých oscarů a kvůli tomu, že za tím stál pan Menzel...
U Haliny v kuchyni (2014) (pořad)
no comment....
Karolína, domácí kuchařka (2014) (pořad)
Dlaší rychlý vzestup a snaha chytnout se...ale je to totálně bez šťávy. Chtělo by to víc podlejvat. PS: Nechápu, ke komu mluví...stále se nedívá do objektivu.
Tři bratři (2014)
Vtipné, výborně zrežírované, zahrané, skvělá hudba....fakt jsem se bavil! Originální, pohádkové! Po dlouhé době pěkná česká pohádka!