Recenze (117)
Matilda (1996)
No....docela strašný.
Velký Gatsby (2013)
Ze začátku to byly jen samé barvy, zajímavé záběry, kýče,..ale skoro žádný děj. Potom se to ale rozběhlo a líbilo se mi to! I když to samozřejmě mohlo skončit líp...:) Jediné, co mi vadilo, byla ta hudba- na to, že je to z roku 1922, tak byla naprosto dnešní...
Hanebný pancharti (2009)
Nejlepší výkon podal podle mě Christoph Waltz alias svinský německý důstojník...ale celkové obsazení i provedení je výborné.
Neboj, jsem v pořádku (2006)
Shosanna si asi oblíbila neveselá dramata...:) Tohle se mi líbilo, jak herecké obsazení, tak zpracovaný námět, i když to neskončilo nijak vesele...Kad Merad se u mě tímto filmem vyšvihl dost nahoru, protože jsem ho viděla nedávno stejně dobře hrát v komedii i v rodinném filmu... Sama sebe jsem mile překvapila, když jsem celou dobu věděla, co se tam děje- koukali jsme na to ve francouzštině s francouzskými titulky...
Vítejte u Ch'tisů (2008)
Skvělá francouzská komedie s příjemným hereckým obsazením...pokud neumíte ani trochu francouzsky, tak se podívejte určitě s dabingem, protože by to jinak úplně ztratilo ten smysl, proč je to vtipné...:)
Pomáda (1978)
Klasika.
Válka Roseových (1989)
Na mě až moc černého humoru....;)
Dobrý ročník (2006)
Nejvíc na tom všem se mi asi líbila kombinace té nádherné francouzské Provence a hudby...J'adore la France..et surtout la Provence!:)
Zkus mě rozesmát (2011)
Žádná sláva, ale koukat se na to dá, na rozdíl od většiny ostatních "Sandlerovských" filmů. 2*-3*
Hon na myš (1997)
Jako malá jsem se u toho mohla potrhat smíchy....teď už to ale tak neocením.