Recenze (363)
Happy End (1967)
Velmi pěkné a originální.
Vlastníci (2019)
Dost hrůza.
Cesta do fantazie (2001)
Co to mělo sakra bejt? Příšernost!
Gentlemani (2019)
Špatné, jako ostatně vše od Ritchieho. Víc už od něj vidět nepotřebuju.
Nákaza (2011)
No nic moc. Podobnost se současnou koronakrizí je sice zajímavá, ale jinak evidentně scénáristé evidentně nevěděli, co udělat s motivem, který načali. Určitě ze základní myšlenky šlo vytěžit mnohem víc.
Lítám v tom (2009)
Bod za Clooneyho, ale ten film je prostě po všech stránkách slabý. Když máš mizerný scénář, ani sebelepší herci film nezachrání. 35% max.
3 Idiots (2009)
Pěkné, celkem vtipné, ale příliš dlouhé.
Pozemšťan (2007)
Myšlenka zajímavá, ale čekal jsem, že z toho nakonec vyleze nějaká pointa, a ono nic.
Parazit (2019)
Hovadina, sorry jako...
Jistě, pane premiére (1986) (seriál)
Klasika, která neomrzí.