Recenze (166)
Pickupeři (2023) (seriál)
Wtf? 🙈
Superžena (2022)
Aneb reklama na Starobrno 😅
Přání k narozeninám (2022)
Pěkné záběry z Brna, až na ten pražskej nádr 😀. Škoda hereckého obsazení kvůli tak trapnýmu ději...
Buď chlap! (2023)
To bylo fakt slabý... Funkční foťák a suché oblečení po koupačce v řece apod...
Docent (2023) (seriál)
Až na tu scénu, kdy vrah nenápadně láká paní policajtku domů, to bylo slušný
Hádkovi (2022)
Tohle se fakt někomu líbí?
Sex (2020) (seriál)
Docela zdlouhavý. Aspoň že hudba byla výborná.
Climax (2018)
Jednu hvězdu za choreografii a kameru, jinak dost bída
Big Love (2012)
Do thrilleru to mělo hodně daleko.
Genesis (2018)
Tohle mě teda nezaujalo. Zbytečně dlouhý a bez smysluplného děje. Bylo tam jen pár zajímavých scén. Čekala jsem teda víc...