Recenze (166)
Buď chlap! (2023)
To bylo fakt slabý... Funkční foťák a suché oblečení po koupačce v řece apod...
Docent (2023) (seriál)
Až na tu scénu, kdy vrah nenápadně láká paní policajtku domů, to bylo slušný
Pickupeři (2023) (seriál)
Wtf? 🙈
Hádkovi (2022)
Tohle se fakt někomu líbí?
Přání k narozeninám (2022)
Pěkné záběry z Brna, až na ten pražskej nádr 😀. Škoda hereckého obsazení kvůli tak trapnýmu ději...
Superžena (2022)
Aneb reklama na Starobrno 😅
Sex (2020) (seriál)
Docela zdlouhavý. Aspoň že hudba byla výborná.
Psí veličenstvo (2019)
Ten sexisticky nadrženej začátek byl fakt opruz.
A Snow White Christmas (2018) (TV film)
Dobrý na procvičení angličtiny.
Climax (2018)
Jednu hvězdu za choreografii a kameru, jinak dost bída