Recenze (524)
Konečná (2018)
Margot tu sice dostane prostor k vyblbnutí se, a slůvka lehkého šílenství jí sjíždí ze rtů do šera ozářeného neony tak ležérně, že by člověk leccos odpustil. U filmu jsem uprostřed usnul, takže jsem svoji zmatenost připisoval právě tomu. Právě jsem to shlédnul podruhé a i za bdělého stavu stejný výsledek. Nevím, snad by se v těch nádherných kulisách mohlo odehrát něco většího.
Sicario 2: Soldado (2018)
Suďte si mě, najdu na tom desítku chyb, jenže já tyhle charaktery jako je Alejandro prostě žeru. Člověk, který viděl a zažil příliš mnoho, zvládá všechno a řekne jen to nejnutnější. Jenže k tomu všemu má motivaci, kterou mu člověk věří. Víte, že už udělal příliš mnoho na to, aby mohl přestat... Tepovka zvýšená, sucho v krku a vědomí, že Jason Bourne nebo Bryan Mills jsou vlastně docela cukroušci.
Austin Powers: Špionátor (1997)
Tak milé děti, tohle přišlo lidem v 90 letech vtipné...
Čas na dobrodružství - Abstract (2017) (epizoda)
Po shlédnutí všech deseti sérií je tenhle díl pravděpodobně ten, který bych vzal jako dokonalou ukázku, proč je AT skvělé a není to tak úplně seriál pro děti. Něco, co vypadá vlastně docela náhodně začne dávat smysl o pár dílů později, kdy se dostaví efekt proč jsem to neviděl hned? a nutí vás si některé věci prohlédnout znovu. Otázkou pak zůstává, jestli člověk může hledat filozofii v animovaném seriálu o natahovacím psu a malém klukovi.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Co by si ten Cavill musel nechat udělat s ksichtem, aby vypadal blbě?
Mission: Impossible III (2006)
Bond dobře ví, oč jde. Ženy špionů to lehké nemají, a záletnost jejich poloviček je ten nejmenší problém. Záporáci si ovšem nikdy nejsou vědomi, že negativní motivace hlavního hrdiny končí obvykle násilím na nich. I když masky stále hrají důležitou roli, už nejsou tak všudypřítomné, což je bomba, ze které hlava nebolí.
Mission: Impossible II (2000)
Jednička nasadila laťku vysoko, ale nečekal jsem, že dvojka dostane tak moc na držku. Latexové masky tu řeší tolik věcí, že člověk čeká, kdy si jednu sundá i Fantomas. Film se snaží sice udržet akcí, ale ta je zase strašně klišoidní.
Mission: Impossible (1996)
Dlouho jsem tuhle sérii míjel, ale když už je na světě i sedmička, došel jsem k názoru, že je třeba je shlédnout všechny. Jednička je rozhodně příjemné překvapení, špionážní film, kdy se nedá věřit nikomu a přitom je třeba bruslit po tenkém ledě, protože čas se nezastavuje.
Čas na dobrodružství - Food Chain (2014) (epizoda)
Biologie snadno a totálně ujetě.
Čas na dobrodružství - Sad Face (2014) (epizoda)
Ještě jsem nikdy neviděl celej díl věnovaný tomu, co dělá psí ocásek v noci...