Recenze (59)
Smrtonosná zbraň (1987)
Řekl bych nejlepší díl série a rozhodně nejdrsnější, ale ne nejvtipnější.
Zjizvená tvář (1983)
Pro mě asi nejlepší herecký výkon co jsem zatím viděl...
Kmotr II (1974)
Ještě do dnes sem se nerozhodl, jestli mám radši 1 nebo 2 :D ...Škoda jenom, že De Niro mluví pořád jen italsky. Oskara si zasloužil. A Al? Al ho zase nedostal, je to další z jeho oskarovejch výkonů za kterýho Oskara nezískal. Je skvělí vidět Ala a De Nira hrát společně.
Kmotr (1972)
Velká KLASIKA! Prvotřídní herci! Tady ani nejde dát nic jinýho, než 5*.
Panika v Needle Parku (1971)
Tak tohle bylo kurva věrohodný. Přišlo jako kdyby někdo třetí točil na kameru skutečnou realitu. Al Pacino a Kitty Winn se teda ukázaly!! Skvělej film!
Serpico (1973)
Skvělej výkon Ala, který bojuje sám proti zkorumpovaným fízlům..výbornej film. Jeden z nejlepších co jsem zatím s Al Pacinem viděl.
Strašák (1973)
Přemýšlel jsem jestli dát 4 nebo 5*...zdálo se mi, že Gene Hackman tady Ala trochu přehrál, ale možná to bylo tim, že mi Alova postava nebyla tolik sympatická..nevim...jinak zábavnej film.
Na lovu (1980)
Když opomenu to, že je to dost nechutný, tak to stejně nebylo nic moc..takový odfláknutý...Jedině Al to drží trochu nad vodou. Kdyby tam nehrál byl by to asi celkem kvalitní SHIT.
Zvíře (1977)
"Kdybych byl chlap co sem bejval..přeskočil bych tu zeď a znásilnil ji 4x! Ty si ji posledně neznásilnil 4x? Znásilnil! Jenže před tím sem si 3x splet pokoj!"
Nenapravitelný (1975)
Můj nejoblíbenější film s Belmondem..."Celerový salát? A proč ne rovnou strouhanou mrkev?! Já už mám toho poroučení po krk! Otevři okno, přines mi štaflíčky, zapni parkovací světla, nařiď zrcadlo, rozsviť všechny lustry!! Ty vaše prasárničky! Myslela ste, že vám tu budu dělat šaška? To ne, nikdy madam!" :D http://www.youtube.com/watch?v=hhGJ8er4hGA