Recenze (3 287)
Ateliér smrti (2023)
Uma by trochu měla ubrat s botoxem, ale jinak to bylo celkem povedené.
Mastičkář (2023)
Bože, tohle bylo tak krásné až mi z toho málem ukápla slza.
Saw X (2023)
Je evidentní, že John Kramer už trochu senilní. Nicméně paní doktorka mě hodně bavila, neboť na ní bylo už od začátku vidět, že s ní bude sranda.
Krysař (2023)
Tohle byla poměrně slabota.
Ještěr (2023)
Proč je každá americká kriminálka jako přes kopírák?! Místy super, místy extra nuda.
Najdu tě? (2022)
Tyhle lovestory o cca čtyřicetiletých single ženách mi připadají místy dost depresivní, takže i rádoby komické prvky jsou zbytečné.
Podivuhodný příběh Henryho Sugara (2023)
Klasická pohádková Wesovka.
Love Island (2021) (pořad)
Konečně jsem se k tomu odhodlala! Je to klasická reality show o rádoby lásce, nicméně je super, že některé z párů jsou spolu i dnes, což je poměrně nečekané.
Malá vlna (2022)
Naprostá zbytečnost.
Láska na první pohled (2023)
Klasická smyšlená romanťárna.